prawa zwierzat

151. Data: 2010-02-15 22:22:10

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:46:50 +0100, Paulinka napisał(a):

> Operacja udrożniania żył albo ich nawet wycinania jeszcze bardziej go
> ucieszy, a najpewniej podnieci go wizja zażywania tony leków codziennie.

Woli umrzeć szczęśliwy niż głodny. To jego słowa :-)
--

Ikselka.

152. Data: 2010-02-15 22:22:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
>>

> Moment, ja jestem ostro miastowa. Od wielu pokoleń jestem ta miastowa (bez
> liścia na głowie).
>
> A zwykłe jaja od zwykłej kury doceniam bardzo.
>
> Wiesz, że to dziwne? Wydawało by się, że jest moda na gotowanie. Że a to
> oliwa śródziemnomorska, a to miodek z wyspy pachnącej tymiankiem. Wiesz...
> aż do przesady.
>
> Akurat Twoją misję rozumiem, bo wydaje mi się wręcz w pewnym stopniu....
> podyktowana zdrowym egoizmem.
> Przy jedzeniu świństewek będziesz niedługo miała dookoła siebie gromadkę
> marudnych tłuściochów o wrednej chęci do życia.

Znam te smaki, to nie jest moda, to czasami ugór. Lubię jak mi dzieci
mówią 'pycha'. Jak mi się nie będzie chciało to tradycja zaniknie. Tż
tej tradycji nie zna, poznał przy mnie i uwielbia.

--

Paulinka

153. Data: 2010-02-15 22:23:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napchałaś się kiedyś czereśniami? - ja tak, no i wtedy przestałam myśleć o
> tym jak o wymarzonym a osiągniętym błogostanie ;-ppp
> --
>
> Ikselka.

Haha, zauważyłaś.
To była taka mała niespodzianka :-))))))

MK

154. Data: 2010-02-15 22:24:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

jak nic, musisz być psychopatką.
:)

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

155. Data: 2010-02-15 22:24:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja mówię: OK, pewnie lepsze dla ciebie już to wpieprzanie świńskich
> ryjów niż bredzenie jak ślepy o kolorach, co świadczy o pewnych
> dysfunkcjach pracy mózgu, a więc być może o skutkach niedoborów
> w diecie niemal pozbawionej mięsa...
> tym bardziej że być może przy okazji zajdzeiesz też dzięki temu w ciążę,
> zgodnie ze swym skojarzeniem?
> Chociaż tego ostatniego - tak jak pisałem - nie mogę już potwierdzić.
>

> BTW miewasz dość spore problemy z rozumiem i koncentracją.
> Zaprzeczysz?
> Czy nie uważasz, że to może być konsekwencja twojej diety?

Hahaha,
bo nie zrozumiałam co miałeś na myśli pisząc: "niż obwieszanie się odchodami
karłów, jak choinka bombkami w
bożenarodzenie".

Wybacz, ale mam ograniczone umiejętności interpretacyjne.

MK

156. Data: 2010-02-15 22:25:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:53:00 +0100, Vilar napisał(a):

> Nie no (gadałyśmy o tym ..CHOLERO).
> W 30 stopniowy mróz... to jaja na bekonie ino migną na talerzu.
> I niech ktoś mi spróbuje zabronić! No!
> :-))))))))))))))
>
> MK

A, no tak!
:-)
--

Ikselka.

157. Data: 2010-02-15 22:25:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> vilar - to jest po prostu drogie.

Kup sobie Qrę.

--

Paulinka

158. Data: 2010-02-15 22:26:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> vilar - to jest po prostu drogie.

Weź.... marchewka? buraczki? kasza? ziemniaki?
Najzwyklejsze, najprostsze, najzdrowsze jedzenie????
Chyba gotowizny są droższe.

Przykład oliwy i miodu podałam jak przykład tendencji zupełnie odwrotnej,
która wydawała mi się obecnie obowiązywać.

MK

159. Data: 2010-02-15 22:26:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:53:06 +0100, cbnet napisał(a):

> Niestety, aby otrzymać mleko trzeba je zabrać cielakowi.
> Łatwo znajdziesz potwierdzenie, jeśli zechcesz.

Większość wegetarian-mieszczuchów wierzy, że mleko płynie z kranu w fabryce
;-ppp
--

Ikselka.

160. Data: 2010-02-15 22:27:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:53:36 +0100, Paulinka napisał(a):

> a okazało się, że rozpuszczoną kostkę rosołową, zalała lanymi
> kluskami (to dla dwulatka).

:-OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
--

Ikselka.

Re: Chaos jako wizja świata
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat