prawa zwierzat

231. Data: 2010-02-17 09:58:37

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hlck76$44m$1@node2.news.atman.pl...
>Z wyjątkiem siebie?
> Jeśli napadasz na siebie, to napadasz tym samym na innych.

Nie napadam na siebie.

Ale...muszę przyznać, że eksperymentuję na sobie.
Czasem całkiem świadomie włażę w sytuacje bardziej lub mniej komfortowe,
żeby zobaczyć, co się będzie działo.

Taki model ciekawskiej psychiki, co nie bardzo chce jej się osiąść na
laurach.

I te nowe sytuacje pokazują mi różne, nowe aspekty warte przemyślenia.

Pewnie jakbym miała dzieci, to moja energia twórcza poszłaby w nie. A tak
mogę się zabawiać różnymi aspektami życia ile wlezie.

MK

232. Data: 2010-02-17 10:00:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bardzo, bardzo mądry Pan.
Dbał w ten sposób i o siebie i o swoją Ukochaną.
Bardzo ładna historyjka normalnie.......

MK

> No widzisz, to ma jak ja z podróżami: kiedy nie można było jeździć, to ja
> chciałam, a od kiedy nikt nie zabrania, to mi się kompletnie odechciało
> ;-PPP

Ale jemu nie przeszło i pewnie nigdy nie przejdzie.
Jakaś twarda, oportunistyczna jednostka.

MK

233. Data: 2010-02-17 10:01:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wchłaniajcie idee EKO na poważnie, a nie dla szpanu.
> Nie o to chodzi?
>
> --
> CB

Umówmy się, że idee Eco są dla ludzi lekko poszkodowanych na umyśle.

MK

234. Data: 2010-02-17 10:02:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 15-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:
>
> jak nic, musisz być psychopatką.
> :)

Masz, a dlaczego tak mi tu dobrze????
Bo wreszcie mogę....krakać własnym głosem :-)))

MK

235. Data: 2010-02-17 10:02:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:
>

> Ale ja gotuję z miłości, nie za pieniądze!
>
> Qra

To masz tak jak ja.
Nic innego nie jest w stanie zagonić mnie do garów.

MK

236. Data: 2010-02-17 16:11:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Feb 2010 15:14:46 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A na cholerę mi ten biogaz, jak się nim nie można osobiście nagazować!

Można osobiście się nim napędzić i ogrzać :-)

--

Ikselka.

237. Data: 2010-02-17 16:49:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Feb 2010 10:53:26 +0100, Vilar napisał(a):

> Wiem ile trzeba włożyć pracy w potrawę wegetariańską, a ile w proste
> upieczenie kawałka pysznej (!) padliny.

Mniam - polędwica saute z patelni...

> Nie ma porównania - dania wege są
> dużo bardziej pracochłonne. Ale też są pyszne.

Vege można też czasem zjeść. Tyle że MŚK pyta wtedy "No dobra, to co będzie
na obiad?"
:-)
--

Ikselka.

238. Data: 2010-02-17 19:04:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:01:24 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> Umówmy się, że idee Eco są dla ludzi lekko poszkodowanych na umyśle.

Dla ekoświrów :-)))
--

Ikselka.

Re: Chaos jako wizja świata