prawdziwy miód

1. Data: 2005-02-16 12:27:41

Temat: prawdziwy miód
Od: "ziellona" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Większość z Was zapewne to wie, ale dla tych którzy nie wiedzą powiem
ciekawostkę:
Miód, ale PRAWDZIWY miód, a nie kupowany w sklepie z napisem naturalny, można
jeść nawet po kilku tysiącach lat!!!!
Rodzice mieli kiedyś pasiekę i w dwadzieścia lat później odkryliśmy jedną
beczkę, która cudem się ostała. Miód lekko się skrystalizował (bo musiał), ale w
smaku był genialny.
A te kilka tysięcy lat to dlatego, że podczas wykopalisk w Dolinie Królów
odkryto beczkę z miodem z czasów Starożytnego Egiptu. I oczywiście nadal nadawał
się do spozycia.

Powyższe odnosi się edynie do miodu z pasieki, a nie z półek sklepowych, bon
iestety ten sklepowy to tak naprawdę sam cukier.

Pozdrawiam puchatkowo
Kasia Ziellona

1. Data: 2005-02-16 12:29:46

Temat: Re: prawdziwy miód
Od: "gapowata ziellona" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie
to o miodzie miało być pod postem o przeterminowanych produktach. Ale jestem
strasznie gapowata i nie wyszło. Przepraszam za wprowadzenie bałaganu na grupie.

Pozdrawiam
gapowata ziellona

1. Data: 2005-02-16 17:39:00

Od: "Gośka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ziellona" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bon
> iestety ten sklepowy to tak naprawdę sam cukier.

Oj nie strasz tym cukrem, bo ja bez miodu to jak bez miodu to się nic nie
napiję mam nałóg miodowy!
Nawet kawę piję z miodem!
Joleczka

1. Data: 2005-02-16 18:06:31

Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strasznie gapowata i nie wyszło. Przepraszam za wprowadzenie bałaganu na
:) czesc, zupelnie przypadkiem wieszlam na Twoj post z miodem,
a tak apropo to ja jestem zalozycielka przeterminowanych produktow

1. Data: 2005-02-16 20:02:27

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bon
> iestety ten sklepowy to tak naprawdę sam cukier.

A my też mamy pasiekę :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-02-16 21:24:59

Od: z...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> Oj nie strasz tym cukrem, bo ja bez miodu to jak bez miodu to się nic nie
> napiję mam nałóg miodowy!
> Nawet kawę piję z miodem!
No to masz faktycznie nałóg;)))Ale jak Ci smakuje to nie ma problemu, tylko że
ten kupny niestety nie ma takich wartości odżywczych;(
A kawa z miodem? Chyba muszę spróbować...

Pozdrawiam znad gorącej kawy z trzema łyżeczkami zabójczego cukru;)
Kasia Ziellona

1. Data: 2005-02-16 22:09:24

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ziellona" wrote in message news:3ed3.0000050a.42133c3c@newsgate.onet.pl...
<...>
| Powyższe odnosi się edynie do miodu z pasieki, a nie z półek sklepowych,
bon
| iestety ten sklepowy to tak naprawdę sam cukier.

Jakosc miodu z pasieki zalezy od uczciwosci pszczelarza...
z mniej wiecej kilograma cukru wychodzi mniej wiecej 400 gr miodu...

Bożenka z Wilna :-)
w mlodosci pszczelarz

Łosoś a'la Niedźwiedź ;)
PRZETERMINOWANE produkty
Pieczarki
Masło, masełko , masełeczko...
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie