Łosoś a'la Niedźwiedź ;)

1. Data: 2005-02-16 10:58:30

Temat: Łosoś a'la Niedźwiedź ;)
Od: Michał Piechowski <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skład :
ciasto kruche (można kupić w sklepie)
1/4 łososia
trochę masła
kilka dużych pieczarek
mała cebula
łyżka sherry
garść obranych migdałów
dużo pietruszki
sól i pieprz (do smaku)

Łosoś ma być filetem bez skóry, posolić, popieprzyć... pieczarki
i cebulę podsmażyć lekko na maśle, dodać sherry, migdały,
przyprawy... pietruszkę po umyciu i odsączeniu posiekać.

Na rozwałkowane ciasto kładziemy łososia, posypujemy pietruszką,
nakładamy pieczarki, resztę pietruszki... zawijamy rybę w ciasto,
zabezpieczamy końce, można je zakleić rozbitym jajkiem (no właśnie,
jeszcze jedno jajko...!), jajkiem smarujemy całość
i do rozgrzanego piekarnika (200 stopni) na 45-50 minut.

Cyt. "Po wyjęciu wygląda jak złoto! A jak smakuje...?
Proszę dać znać. Podawać z zieloną sałata."

Pozdrawiam
Michał "Mi$ek" Piechowski

1. Data: 2005-02-16 11:23:01

Temat: Re: Łosoś a'la Niedźwiedź ;)
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> ciasto kruche (można kupić w sklepie)
<...ciach...>
Czy nie francuskie? Nie widziałam w sprzedaży kruchego.
Gośka

1. Data: 2005-02-16 12:35:18

Od: Michał Piechowski <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nie francuskie? Nie widziałam w sprzedaży kruchego.

No dobra to przyznam się bez bicia,
że nie wiem. Przepis ściągnięty ze strony
Polskiego Radia z "dzienników podróżnych
Marka Niedźwiedzkiego". Tak smacznie to opisane,
że postanowiłem się podzielić :)

Pozdrawiam
Michał "Mi$ek" Piechowski

1. Data: 2005-02-16 12:42:17

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Piechowski" wrote in message
| No dobra to przyznam się bez bicia,
| że nie wiem. Przepis ściągnięty ze strony
| Polskiego Radia z "dzienników podróżnych
| Marka Niedźwiedzkiego". Tak smacznie to opisane,
| że postanowiłem się podzielić :)

Uuuuu... nieladnie tak bez podawania źródła cytować.... nieładnie...

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-02-16 12:45:01

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciasto kruche (można kupić w sklepie)

myslę ,że francuskie ,pasuje mi bardziej do tego przepsiu a kruchego nie
widziałma nigdy.
moze byc smaczne
p.

1. Data: 2005-02-16 13:33:47

Od: Michał Piechowski <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uuuuu... nieladnie tak bez podawania źródła cytować... nieładnie...

Hmmm, no może faktycznie troszkę niejasno to napisałem.
Bo _Niedźwiedź_ miał się właśnie z nim kojarzyć
a w podpisie było "Mi$ek", no to i wyszło, że niby ja :)

Pozdrawiam
Michał "Mi$ek" Piechowski

1. Data: 2005-02-16 14:04:10

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Hmmm, no może faktycznie troszkę niejasno to napisałem.
| Bo _Niedźwiedź_ miał się właśnie z nim kojarzyć
| a w podpisie było "Mi$ek", no to i wyszło, że niby ja :)

A to swoją drogą też... tylko chyba niezależnie od tego, czy kojarzy się,
czy się nie kojarzy (mi np nie kojarzy się) i tak jednak trzeba podawać
źródło... ;)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

PRZETERMINOWANE produkty
Pieczarki
Masło, masełko , masełeczko...
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
prawidlowe nazwy kawy i ...