prawo bezrobotnego

21. Data: 2003-08-30 05:10:43

Temat: Re: prawo bezrobotnego
Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rockowa napisał:
> Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> Osoba mieszkajaca gdzies dluzej niz trzy miesiace musi byc zalemdowana.
> Wiem bo placilam mandat za niezameldowanie sie :-/

jeżeli ta osoba nie nalezy do rodziny czyli jest obca, nie wiem jak to
się ma do partnera, który nie jest mężem.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

22. Data: 2003-08-30 16:48:24

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisal w wiadomosci

> Ale do czasu, jak sie sprawa wykryje, Panstwo odbierze sobie ze skladek
> na ZUS... [Znam takie przypadki.]
>
> Radzilabym sie zastanowic dwa razy, co sie bardziej oplaca............
>
> magad

witam
nie wiem jak ZUS mialby wykryc sprawe,poza tym co tu jest do wykrycia?
to ,ze zyje w konkubinacie?
to moja sprawa a zus moze miec jedynie pretensje do panstwa które nie znaje
konkubinatu jako rodziny i musi wyplacac wieksze zasilki.
poza tym ja wiem jakie mam prawa i czy dziedzicze po konkubecncie,gdybym
chciala to wyszlabym za maz i bylo by ok.
pozdrawiam
p.

23. Data: 2003-08-31 00:06:35

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> nie wiem jak ZUS mialby wykryc sprawe,poza tym co tu jest do wykrycia?
> to ,ze zyje w konkubinacie?

Nie jestes matka samotna i pomoc nalezy Ci sie od ojca dziecka.

> to moja sprawa a zus moze miec jedynie pretensje do panstwa które nie znaje
> konkubinatu jako rodziny i musi wyplacac wieksze zasilki.

Teoretycznie Twoja, ale praktycznie wszystkich podanikow. Szczerze
mowiac, jakbym miala wybierac, wolalabym, aby moje podatki trafily do
pielegniarek, nauczycieli czy dom dziecka, niz do pelnej rodziny, ktorej
brakuje tylko papierka, stwierdzajacego zwiazek.

> poza tym ja wiem jakie mam prawa i czy dziedzicze po konkubecncie,gdybym
> chciala to wyszlabym za maz i bylo by ok.

Rozmawiamy na innych plaszczyznach: Ty o chorym ustawodawstwie, ja o
moralnosci i biednym panstwie.

magda

24. Data: 2003-09-02 11:33:32

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kiedy to było?????
> Teraz nie ma obowiązku meldunkowago tzn. tylko poborowi i rezerwiści
> mają.

ZTCW prawo to cały czas obowiązuje, ale w praktyce jest martwe. Ja dopiero
od niedawna jestem zameldowana zgodnie z prawdą, do tej pory też byłam
zameldowana w innym województwie, co nie przeszkodziło mi zapisać dziecka do
szkoły i rozliczać się z działalności gospodarczej zgodnie z miejscem
faktycznego zamieszkania. Aha, kontakt z policją też miałam (z okazji
włamania). Nikt nie robił żadnych problemów czy uwag.
ER

25. Data: 2003-09-02 11:42:12

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Ewa Ressel mieszkający pod adresem
<r...@p...fm> w poście bj1up7$rm$...@n...news.tpi.pl napisał w
ten deseń:

Po co sie włamywałaś?
PNMSP
Tatiana

26. Data: 2003-09-02 11:55:11

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Po co sie włamywałaś?

No własnie, po co?

Eulalka

ps. do xeny - też nie mogłam ;-)

27. Data: 2003-09-02 12:58:49

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
wiadomości news:bj1vaj$p1o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Osobnik znany jako Ewa Ressel mieszkający pod adresem
> [...]

Fakt, i jeszcze odciski palców zostawiłam... Ech, trzeba było dokładniej
oglądać porucznika Columbo.
ER

Rodzinna wyprawa na Białoruś - SPAM???
Pozale sie troszke