precel zwany niekiedy bajglem

1. Data: 2001-12-07 00:07:11

Temat: precel zwany niekiedy bajglem
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

....czyli caly moj dzis obiad, co pewno tych co jedza dwa dania zdeserem
dziwi. No tak miewam. Np nie moge jesc za cholere, choc gotowac lubie - dla
kogos. Samej to mi sie zdarza byle jak:-)))
Kaska

1. Data: 2001-12-07 01:08:20

Temat: Re: precel zwany niekiedy bajglem
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak wrote:

> [...]
> dziwi. No tak miewam. Np nie moge jesc za cholere, choc gotowac lubie - dla
> kogos. Samej to mi sie zdarza byle jak:-)))

Dzis jestem sama wieczorem i na kolacje zjem podsmazone kurki na kawalku
chleba. Mniam! Nic mi wiecej do szczescia dzis nie potrzeba.
MB

1. Data: 2001-12-07 07:21:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dziwi. No tak miewam. Np nie moge jesc za cholere, choc gotowac lubie - dla
>kogos. Samej to mi sie zdarza byle jak:-)))

siegasz do zrodel Zaslupia...we wrzesniu przyznalam sie do
jedzenia sztusznego kartoflanegp puree, a moja Dzidzia do
sztucznego makaronu - kiedy nie ma naszego Tatusia..jemy dosc po
partyzancku, bo mnie tez sie rzadko chce gotowac dla 2 osob, z
ktorych kazda zazwyczaj chce zjesc cos innego

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-07 08:59:22

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w wiadomości

| siegasz do zrodel Zaslupia...we wrzesniu przyznalam sie do
| jedzenia sztusznego kartoflanegp puree, a moja Dzidzia do
| sztucznego makaronu

Co to jest sztuczny makaron? Taki z paczki, kupiony w sklepie?
Też taki jem. Prawie zawsze.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2001-12-07 09:03:19

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> ....czyli caly moj dzis obiad, co pewno tych co jedza dwa dania zdeserem
> dziwi. No tak miewam. Np nie moge jesc za cholere, choc gotowac lubie - dla
> kogos. Samej to mi sie zdarza byle jak:-)))

aby ustalić terminologię, bo jakoś tego nowopolskiego nie znam. Masz na
myśli precel, jaki w Krakowie koło obsr.. pięknych gołębi sprzedają, czy
to co w Nowym Jorku w dzielnicach żydowskich? (oba miejsca przykładowe).

Waldek

1. Data: 2001-12-07 09:22:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aby ustalić terminologię, bo jakoś tego nowopolskiego nie znam. Masz na
> myśli precel, jaki w Krakowie koło obsr.. pięknych gołębi sprzedają, czy
> to co w Nowym Jorku w dzielnicach żydowskich? (oba miejsca przykładowe).
Czepiasz się, to podobnie jak z karpiem po ... ;-)))
Popatrz:
http://pascal.onet.pl/zjesc_krakow/owiktualach.asp
pozdr. Jerzy
PS
A które dzielnice NJ uważasz za żydowskie? ;-)))

1. Data: 2001-12-07 09:54:33

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest sztuczny makaron? Taki z paczki, kupiony w sklepie?

Może to ten co sie go tylko wrzatkiem zalewa jak w chinskich zupkach.....

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-07 11:30:56

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Czepiasz się, to podobnie jak z karpiem po ... ;-)))
> Popatrz:
> http://pascal.onet.pl/zjesc_krakow/owiktualach.asp
no to już wiem ;-)) Bolszoje spasiba. Po prostu bajgel inaczej smakuje i
ma inną formę "niepreclową" dlatego pytałem.

> A które dzielnice NJ uważasz za żydowskie? ;-)))
za wyjątkiem Bronxu wszystkie ;-)
A w NY byłem tylko na lotnisku, ale za to kilka razy ;-)

Waldek

1. Data: 2001-12-07 12:25:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Może to ten co sie go tylko wrzatkiem zalewa jak w chinskich zupkach.....
>
>pozdrawiam
>Basia

Nie rozumiem tego Konrada....

hehehe
Basia wygrala
Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-07 16:35:08

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:sar01u4vu1m0cor3f68aih36hqdlk0osfb@4ax.com...
,> siegasz do zrodel Zaslupia...we wrzesniu przyznalam sie do
> jedzenia sztusznego kartoflanegp puree

ja chyba dzis spozyje owo sztuczne puree, mam ejszcze sztuczne placki (z
proszku) ale nie chce mi sie oich robic:-))) kaska

Deuterowe Mikolajki - a ja znow o alkoholach
jabłka w ciescie
Ciasteczka sniezki (bez jajek)
Czekoladowe ciasteczka imbirowe (bez jajek)
jogurt jabłkowo miętowy...