Re: prezent dla szydelkujacej

Data: 2005-12-17 23:11:39
Temat: Re: prezent dla szydelkujacej
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl>

. a może to jest
> rodzaj terapii. czy tez macie takie odczucia?
>
> --
Tak, na 100%. Ja dziergam, szydełkuję (staram się) haftuję nie dlatego bo
muszę, bo nie mam co na grzbiet włożyć, tylko dlatego, że to bardzo lubię.
Uspokaja mnie to, wycisza. Robię dla samego robienia.

A co do prezentu. Kosz wiklinowy i kordonek, żeby mogła sobie koleżanka
zrobić wkład do tego kosza. Inaczej nitki będą zaczepiać o brzegi.

Dziunia