prezent dla taty

11. Data: 2006-09-12 21:11:36

Temat: Re: prezent dla taty
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski napisał:

> Smród zostaje zawsze.
> Nawet po człowieku, który nigdy nie używał chemii w ogrodzie.

Po niektórych prócz smrodu zostaje jeszcze legenda

Pozdrawiam, Barbara

12. Data: 2006-09-12 21:18:44

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie
Miło mi będzie spróbować przekonać Pana
do moich racji.
Wszystko zależy od wielkości ogrodu.
Zgadzam się że trawę kosi się suchą ale
przy zastosowaniu kosiarki z metalowym nożem nazwijmy
je wózkowymi natomiast przy ostrzach nylonowych a takie
mamy w wykaszarkach lepsze efekty uzyskujemy kosząc
trawę mokrą. Proszę sprawdzić oczywiście nie namawiam
do wykonania tej próby wykaszarką zasilaną 220V.
Kosiarki akumulatorowe mają pewną wadę a mianowicie
pojemność akumulatora no i co za tym idzie - wydajność.
Postawie pytanie retoryczne czy pojazdy poruszające sie wokół
naszych ogrodów nie wytwarzają smrodu a jednak ich używamy.
Notabene mój sąsiad spala teraz w ognisku starą papę zdjętą z
dachu.
Ogrodnik nie musi być męczennikiem we własnym ogrodzie.
Dlatego musimy kupować takie narzędzia które pomogą nam
wykonać określoną pracę dobrze i szybko. Musimy mieć czas na to
aby delektować się ogrodem bo po to on jest a my w nim.
Pozdrawiam Krzysztof

13. Data: 2006-09-12 21:38:55

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

12 Sep 2006 14:18:44 -0700, na pl.rec.ogrody,
o...@o...pl napisał(a):

> Notabene mój sąsiad spala teraz w ognisku starą papę zdjętą z
> dachu.

Niewiele innego może z tą "papą" zrobić.

> Ogrodnik nie musi być męczennikiem we własnym ogrodzie.

I to jest piękne zdanie.

Ciekawe czy poskrzypki czują różnicę, czy zabijamy je w uścisku między
palcami, czy chemicznie?

Pozdrawiam Krzysztofie,
piotrs

14. Data: 2006-09-12 21:39:11

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nienamyslony" <n...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ee6u54$90u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
wiele
> pieniedzy dlatego zastanawiam sie nad podkaszarka elektryczna
> i tu pojawia sie moje pytanie, czy taka podkaszarka jest w ogole
warta
> pieniazkow czy lepiej dac wiecej za spalinowa??
> w tej chwili jesli bym sie decydowal na elektryczna wybral bym
ta --->
> http://www.flymo.co.uk/node512.aspx?pid=6067 , znalazlem w sklepie w
moim
> miescie za 198zlotych.
>
> bede wdzieczny za wszelka pomoc i dobra rade

Kupiłem w tym roku podobna do tej ale moc 1300:
http://www.asgatec.com/pl/02/index.html
Za jedyne 245 pln
Nie chcę innej.
Tata będzie zadowolony.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

15. Data: 2006-09-12 22:33:21

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Akumulatory są nieekologiczne.

> Smród zostaje zawsze. Po akumulatorach też.
> Nawet po człowieku, który nigdy nie używał chemii w ogrodzie.
> Ktokolwiek był kiedykolwiek w hospicjum, ten wie.

Ale to smród ekologiczny! :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2006-09-13 06:53:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nienamyslony wrote:
(...)
> [...]
> i tu pojawia sie moje pytanie, czy taka podkaszarka jest w ogole warta
> pieniazkow czy lepiej dac wiecej za spalinowa??

To zależy od wielkości terenu. Jeżeli da się "oblecieć" wszystko w
zasięgu długości sznura (50m) to elektryczna jest nie tylko tańsza, ale
i wygodniejsza (nie trzeba nic do niej nalewać) no i nie śmierdzi.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

17. Data: 2006-09-13 06:59:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Po pierwsze, należy kosić suchą trawę.

To nie zawsze jest możliwe. MSZ trawa może być mokra, tylko
nie może deszcz lać.

> Po drugie,
> części pod prądem są dobrze schowane i daleko od trawy.

W kosiarce niewatpliwie są, bo inaczej juz dawno by mnie "trafiło".
Podkaszrki nie mam, wiec nie wiem.

> Po trzecie, jeśli jest to sprzęt akumulatorowy, napięcie
> jest niskie.

AKumulatorowych u nas nie widziałam, zreszta nie wyobrażam sobie
podkaszarki akumulatorowej (ciężar).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

18. Data: 2006-09-13 07:45:34

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4507ac53$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> AKumulatorowych u nas nie widziałam, zreszta nie wyobrażam sobie
> podkaszarki akumulatorowej (ciężar).

Hejka. Wyobraź sobie akumulator w plecaku (jest lepszy od kosmodysku). <
lol >
Odnoszę wrażenie, że dyskusja przeniosła się na kosiarki bowiem
generalnie podkaszarki służą do wykaszania roślin w miejscach niedostępnych
dla kosiarek a nie do koszenia trawników. :-)
Pozdrawiam deiktycznie Ja...cki

19. Data: 2006-09-13 12:10:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> AKumulatorowych u nas nie widziałam, zreszta nie wyobrażam sobie
> podkaszarki akumulatorowej (ciężar).

Ja taką mam. Istotnie, do najlżejszych nie należy, ale przecież
podkaszarki nie używa się aż tak bardzo.

Pozdrowienia,
Michał

20. Data: 2006-09-13 13:04:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Ja taką mam. Istotnie, do najlżejszych nie należy, ale przecież
> podkaszarki nie używa się aż tak bardzo.

Pewnie, nie mam żadnej i żyję. W dodatku dziwnie mi sie wydaje, że wolę
czasem użyc nożyc do trawy, niż wydać majątek i "w nagrodę" dźwigać
jakies 100 kilo, no niech będzie 10 ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

kosiarka do trawy
dynia mutant w moim ogrodzie
Polskie firmy oferujace ciekawe nasiona
cz. I: tykwa i tajemnica, cz. II: przedstawiam moj ogrodek ;-)
czas na rybki...