prezent dla taty

21. Data: 2006-09-13 13:18:50

Temat: Re: prezent dla taty
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Pewnie, nie mam żadnej i żyję. W dodatku dziwnie mi sie wydaje, że wolę
> czasem użyc nożyc do trawy, niż wydać majątek i "w nagrodę" dźwigać
> jakies 100 kilo, no niech będzie 10 ;)

Istotnie, wszystko zależy od potrzeb. Mnie podkaszarka czasem oszczędza
(w porównaniu z nożycami) dużo czasu. A czas to pieniądz :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2006-09-13 22:15:43

Od: "bonamik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nienamyslony" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> mam dylemat. chce kupic na urodziny tacie podkaszarke, nie mam zbyt wiele
> pieniedzy dlatego zastanawiam sie nad podkaszarka elektryczna
> i tu pojawia sie moje pytanie, czy taka podkaszarka jest w ogole warta
> pieniazkow czy lepiej dac wiecej za spalinowa??
> w tej chwili jesli bym sie decydowal na elektryczna wybral bym ta --->
> http://www.flymo.co.uk/node512.aspx?pid=6067 , znalazlem w sklepie w moim
> miescie za 198zlotych.
>
> bede wdzieczny za wszelka pomoc i dobra rade
>
> pozdrawiam

Najpierw zdefiniuj do czego to ma służyć. Czy tylko do podkaszania miejsc
gdzie kosiarka jeżdżąca nie dociera?
Czy duży jest obszar do koszenia? Czy teren do koszenia to czysty trawnik,
czy jakieś wysokie chaszcze? A może skarpa ?
Takich pytań można zadać więcej. Np. Kto będzie tym pracował? Bo podkaszarką
elektryczną może każdy, bez dodatkowych czynności mieszania i dolewania
paliwa. Ponadto kosę spalinową dobiera się do wzrostu kosiarza.
Jak widać nie można na Twoje pytanie jednoznacznie odpowiedzieć.

Pozdrawiam - Jagoda

23. Data: 2006-09-14 10:20:31

Od: "nienamyslony" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw zdefiniuj do czego to ma służyć. Czy tylko do podkaszania miejsc
> gdzie kosiarka jeżdżąca nie dociera?
tak.
> Czy duży jest obszar do koszenia? Czy teren do koszenia to czysty
trawnik,
> czy jakieś wysokie chaszcze? A może skarpa ?
do zwykłego trawnika jest kosiarka
teren dla podkaszarki to głównie rów przy drodze w którym jest dużo kamieni
i ślimaków
> Takich pytań można zadać więcej. Np. Kto będzie tym pracował?
"prezent dla taty" :)
> Pozdrawiam - Jagoda

również pozdrawiam

24. Data: 2006-09-14 10:28:07

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o...@o...pl napisał:

> Ogrodnik nie musi być męczennikiem we własnym ogrodzie.

A sąsiad męczennikiem cudzego ogrodu. Nie interesuje mnie,
co u kogo rośnie ale niech mi nie hałasuje i nie smrodzi

> .......................... Musimy mieć czas na to
> aby delektować się ogrodem bo po to on jest a my w nim.

Czas by się znalazł ale o warunki delektowania się
coraz trudniej :-(

Pozdrawiam, Barbara

25. Data: 2006-09-14 14:20:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "prezent dla taty" :)

Jeszcze pytanie, czy tata w ogóle życzy sobie podkaszarki. Coś o tym wiem,
bo obdarowano mnie ostatnio nożycami do trawy - których nie używałam nigdy,
nie używam i używać nie będę:( Ktoś znał moje ogrodnicze zainteresowania
<chlip>

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

26. Data: 2006-09-14 18:18:48

Od: "nienamyslony" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nigdy,
> nie używam i używać nie będę:( Ktoś znał moje ogrodnicze zainteresowania

ja wiem czy sobie życzy? przyda się mu poprostu i to bardzo,
zresztą już zakupu dokonałem, czekam tylko na odpowiedni moment,
mam nadzieje że będzie zadowolony :)

27. Data: 2006-09-14 18:25:26

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdy,
> nie używam i używać nie będę:( Ktoś znał moje ogrodnicze zainteresowania

Obdarowano mnie podkaszarką ,
problem z nią taki , za ciężka ( a podobno z tych najlżejszych )
a do tego zbyt toto za głośne , jak dla mnie.
Kiedy doczekamy się cichego sprzętu do ogrodów .

Pozdrawiam TeresaR , prawie głucha od pracy , przy szatkownicy do gałęzi
(-:

28. Data: 2006-09-14 19:49:32

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ciekaw jestem jakiego wyboru dokonał nasz Kolega
przy tak burzliwie rozwijającym się wątku?
Hałas przy narzędziach można w bardzo prosty sposób
ograniczyć. Wystarczy zastosować te środki ochrony
osobistej których oznaczenia obrazkowe umieszczone są na
na obudowach maszyn. Czy każdy użytkownik do tego się stosuje
mogę się założyć że nie. Gorzej ze smrodem ale wybierając
kierunek poruszania się pod wiatr można uniknąć niesamowitych
doznań zapachowych.
I tym optymistycznym akcentem możemy zakończyć lub nie
wątek wyższości elektrycznego nad spalinowym lub odwrotnie prezentem
dla taty.

Pozdrawiam Krzysztof

29. Data: 2006-09-14 20:15:35

Od: "nienamyslony" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tym optymistycznym akcentem możemy zakończyć lub nie
wątek wyższości elektrycznego nad spalinowym lub odwrotnie prezentem
dla taty.

faktycznie nie sądziłem że mój temat przerodzi się w tak burzliwą dyskusje.
wybrałem tą której link podałem na samym początku, m.in. ze względu na cene
a poza tym podkaszarka będzie używana do małych powierzchni i nie za często

30. Data: 2006-09-15 06:45:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
(...)
> bo obdarowano mnie ostatnio nożycami do trawy - których nie używałam nigdy,
> nie używam i używać nie będę:( Ktoś znał moje ogrodnicze zainteresowania

Jeżeli jakies przyzwoite, to mogę Cię od nich uwolnić. I tak muszę kupić
nowe, bo starym się zrobił prześwit w środku i mogę nimi co najwyżej
rzucać w kreta ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

kosiarka do trawy
dynia mutant w moim ogrodzie
Polskie firmy oferujace ciekawe nasiona
cz. I: tykwa i tajemnica, cz. II: przedstawiam moj ogrodek ;-)
czas na rybki...