prezent - troche OT

11. Data: 2003-06-19 11:59:50

Temat: Re: prezent - troche OT
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 10:18:59 +0200, kyle wrote:

> wiem ze moj post jest niezbyt zwiazany z tematyka tej grupy, ale moze
> napiszecie co dostaliscie od waszych dziewczyn/chlopakow po zakonczeniu
> studiow?

Ja tam nic nie dostałem, ale myślę, że zależnie od planów dziewczyny
prezentem może mało romantycznym, ale użytecznym mógłby być oftalmoskop
lub otoskop. A jeśli nie, to może palmtop:) Sprawa użyteczniejsza od
klasycznego kalendarzyka i ułatwia życie:) Znam kobietę, która kiedyś
dostała i życia sobie bez nie wyobraża:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

12. Data: 2003-06-19 12:15:10

Od: "kyle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam nic nie dostałem, ale myślę, że zależnie od planów dziewczyny
> prezentem może mało romantycznym, ale użytecznym mógłby być oftalmoskop
> lub otoskop.
problem w tym ze ona nie ma chyba konkretnych planow :-(

> A jeśli nie, to może palmtop:) Sprawa użyteczniejsza od
> klasycznego kalendarzyka i ułatwia życie:) Znam kobietę, która kiedyś
> dostała i życia sobie bez nie wyobraża:)
niezly pomysl, dzieki :-)

pozdrawiam
kyle

13. Data: 2003-06-19 15:06:23

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kyle" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> niezly pomysl, ale co to znaczy "dobry"? najdrozszy? a moze wszystkie
> stetoskop'y lithmanna sa dobre?

Ja zawsze marzyłam o Littmanie Gold Cardiology , ale cena ok 1200zl była nie
do przeskoczenia przez mojego mężą....
Jola

14. Data: 2003-06-19 16:03:16

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kyle" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> niezly pomysl, ale co to znaczy "dobry"? najdrozszy? a moze wszystkie
> stetoskop'y lithmanna sa dobre?
zalezy ile masz kasy, ale wszystkie lithmanny sa dobre

mozesz kupic ten za ok 350 nie pamietam oznaczenia, ale w sklepie Ci
podpowiedza, najlepiej spytaj panny ;) bo i kolor mozna wybrac

ten jest najtanszy ale i tak bardzo dobry
http://www.3m.pl/medical/classic.html
pozdrowka Tichy

15. Data: 2003-06-19 17:25:22

Od: "kyle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozesz kupic ten za ok 350 nie pamietam oznaczenia, ale w sklepie Ci
> podpowiedza, najlepiej spytaj panny ;) bo i kolor mozna wybrac
chyba faktycznie zdecyduje sie na stetoskop. nie chce jej pytac o kolor bo
to bedzie niespodzianka :-)
mam jeszcze dwa pytania:

(1) czy jest tak duza roznica pomiedzy tym za 350 a 1200, ze kosztuje prawie
4x tyle? opis na stronie, ktora podales niestety niewiele mi mowi poniewaz
nigdy nie uzywalem stetoskopu i nie wiem co jest wazne.

(2) dziewczyna zacznie w tym roku staz. zastanawiam sie na ile taki
stetoskop przyda sie jej w tym okresie.

dzieki
kyle

16. Data: 2003-06-19 18:19:32

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kyle" <d...@o...pl> wystukał
(news:bcsrnb$2uh$1@nemesis.news.tpi.pl):

> (2) dziewczyna zacznie w tym roku staz. zastanawiam sie na ile
> taki stetoskop przyda sie jej w tym okresie.

IMHO wlasnie w czasie stazu przyda sie najbardziej, czy potem rowniez -
zalezy od specjalizacji.
Pozdrawiam
Egghead

17. Data: 2003-06-19 18:20:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003, kyle wrote:

> niezly pomysl, ale co to znaczy "dobry"? najdrozszy? a moze wszystkie
> stetoskop'y lithmanna sa dobre?

wszystkie Littmany sa dobre, najpopularniejszy i calkiem dobrey jest
classic

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

18. Data: 2003-06-19 18:37:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003, kyle wrote:

> bardzo bogaty nie jestem. a Tissota juz dostala ode mnie z innej okazji
> (niestety nie zlotego) :-)

rzecz gustu ja aktualnie nosze mechaniczna Delbane w kopercie
stalowej nakrecana z lat piecdziesiatych :-) w doskonalym
stanie i dokladnie chodzaca albo Atlantica Seacresta z
mechanizmem automatycznym (typowy ETA 2824-2).

Stara Delbane dostalem niedawno ale jest w idealnym
stanie i wlasciwie ja nosze (gdybym wiedzial, ze ja
dostane pewnie nie kupowalbym tego Atlantica)

P.

19. Data: 2003-06-19 18:52:55

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003, kyle wrote:

> (1) czy jest tak duza roznica pomiedzy tym za 350 a 1200, ze kosztuje prawie

ja uzywam ten za 350zl i jest na prawde dobry i poreczny

P.

20. Data: 2003-06-19 19:39:40

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kyle" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> 4x tyle? opis na stronie, ktora podales niestety niewiele mi mowi poniewaz
> nigdy nie uzywalem stetoskopu i nie wiem co jest wazne.
rózni sie pewnie ale nie aż na tyle , poza tym ten za 1200 dasz jej z okazji
zxzrobienia przez nia specjalizacji :)
moze miec nawet zlocona lire i glowice:) jakkolwiek ten wlasnie typ clasic
II se jest bardzo dobry i chyba najpopularniejszy, mysle ze bedzie to
naprawde dobry wybor

(2) dziewczyna zacznie w tym roku staz. zastanawiam sie na ile taki
> stetoskop przyda sie jej w tym okresie.

no jak to na ile? na tyle na ile uzywa stetoskopu w trakcie badania
czlowieka

tylko czy ona nie ma juz takiego? bo ze jakis ma to pewne skoro konczy
studia, jak nie ma to wedlug mnie prezent trafiony na 100%

pozdrawiam Tichy

rwa kulszowa - lumbago - masaze?
BuerLecithin - przeterminowany?
zaspol zatokowo oskrzelowy - czym to sie leczy?
Prosze o pomoc!!!!!!!Co to może być?!?!?!?!
gdzie zaszczepic sie mozna p/wsciekliznie.