prezent - troche OT

21. Data: 2003-06-19 20:14:04

Temat: Re: prezent - troche OT
Od: "kyle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no jak to na ile? na tyle na ile uzywa stetoskopu w trakcie badania
> czlowieka
slyszalem po prostu ze na stazu to glownie wypelnia sie jakies papierki, ale
pewnie sie myle - nie konczylem medycyny :-)

> tylko czy ona nie ma juz takiego? bo ze jakis ma to pewne skoro konczy
> studia, jak nie ma to wedlug mnie prezent trafiony na 100%
ma ale jakis czas temu wspominala, ze cos z nim nie tak, wiec faktycznie
powinna byc b. zadowolona.

dziekuje wszystkim za pomoc
kyle

22. Data: 2003-06-19 20:42:48

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 22:14:04 +0200, kyle wrote:

> ma ale jakis czas temu wspominala, ze cos z nim nie tak, wiec faktycznie
> powinna byc b. zadowolona.

Pod warunkiem, że nie chce zostać dermatologiem;P

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

rwa kulszowa - lumbago - masaze?
BuerLecithin - przeterminowany?
zaspol zatokowo oskrzelowy - czym to sie leczy?
Prosze o pomoc!!!!!!!Co to może być?!?!?!?!
gdzie zaszczepic sie mozna p/wsciekliznie.