Re: próbki

Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Sun, 6 Jun 2004 14:13:37 +0200
Sender: news user <n...@j...net>
From: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl>
Subject: Re: próbki

Mo wrote:

> Nie wypowiem się na temat produktów promocyjnych, ale co do próbek to
> owszem - pudry, kremy i inne pierdoły pięknie matują i w ogóle są
> prześwietne, a sam produkt uczula, wypryszcza albo wysusza...
(...)
> Chciałabym bardzo nie mieć racji i ucieszę sie jak ktoś mi powie, że
> jest inaczej. Nawet bez naukowych dowodów! :)

To ja zapytam tak -- czy producentowi np. kremów chciałoby się
utrzymywać dwie linie produkcyjne, jedną do próbek, a drugą do produktów
właściwych? To kosztuje i to znacznie. I pytanie -- po co? Jeśli miałby
produkować lepsze próbki i gorsze kremy, to musiałby się liczyć z tym,
że nabrane klientki więcej po jego markę nie sięgną, odradzą to też
wszystkim krewnym i znajomym królika.

Pozdrawiam,
Karola