Re: problem jakich wiele

From: "ODDie" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: problem jakich wiele
Date: Fri, 26 Apr 2002 23:11:04 +0200

> Dochodzi do tego jeszcze tik nerwowy, ktorego
> sie nabawilem po jakims czasie - jest to drzenie ust podczas
> usmiechania sie. Powoduje to, ze bardzo czesto kontroluje moj usmiech
> przez co czesto staje sie on sztuczny.

Witam

Kiedys tez bylem cholernie niesmialy i nawet pamietam, ze tik z ustami
mialem. Do tego dochodzilo cholerne jąkanie sie (co zreszta jeszcze do konca
mi nie minelo, bo mam czasami problemy z wypowiedzeniem niektorych slow, ale
z czasem nauczylem sie jakos szybko zastepywac je "miekszymi" synonimami -
ale jak by nie bylo - to dalej jest moj problem).
I wiesz co mi pomoglo? Spotkalem dziewczyne, widywalem sie z nia dos dlugo i
doszedlem do wniosku, ze jak sie nie wezme qrnia w garsc z ta niesmialoscia
to nic w zyciu nie osiagne a i Ona mi sprzed oczu ucieknie - w ten sposob
strace wszystko. Tak wiec pomoglo mi to i jakos z czasem niesmialosc
zniknela - co prawda trwalo to dobrych pare miesiecy, ale zawsze.

Pozdrawiam
ODDie
o...@g...pl
GG: 2462065