problem z pobraniem krwi

1. Data: 2006-02-02 16:14:23

Temat: problem z pobraniem krwi
Od: "ecia" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj miałam pobieraną krew do badania i pielęgniarki (trzy) pierwszy w
moim życiu miały z tym problem. Otóż nie mogły znaleźć odpowiedniej żyły, a
jak już znalazły nie mogły pobrać krwi bo powiedziały, że jest bardzo gęsta.
Skutkiem czego było wkucie się w drugą rękę i pobranie w końcu krwi.
Chciałabym się dowiedzieć co może być przyczyną ponieważ jestem w ciąży i
będę zmuszona robić często badania a do lekarza idę dopiero w przyszłą
środę.

Edyta

2. Data: 2006-02-02 16:26:55

Temat: Re: problem z pobraniem krwi
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ecia" <e...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałabym się dowiedzieć co może być przyczyną ponieważ jestem w ciąży i
> będę zmuszona robić często badania a do lekarza idę dopiero w przyszłą

Gdybyś miała tak gęstą krew, że nie można by było jej pobrać, to byś już nie
żyła. :)

Przyczyna? Niskie ciśnienie, wąskie lub głęboko położone żyły, silne
odwodnienie, wstrząs, zatrzymanie akcji serca ;), niefachowe pielęgniarki,
pech.

K.

3. Data: 2006-02-02 17:03:19

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ecia napisał(a):
> [...]
> Chciałabym się dowiedzieć co może być przyczyną ponieważ jestem w ciąży i
> będę zmuszona robić często badania a do lekarza idę dopiero w przyszłą

ja miewalam podobne problemy jako dziecko i w okresie dojrzewania...
do tej pory trudno u mnie sie wbic, ale teraz to przynajmniej bardziej
fachowe pielegniarki spotykam, bo pamietam jak majac lat kilkanascie
mialam pobierana krew i pielegniarka zamiast wyjac igle i wbic ponownie,
to wywijala ja w mojej rece...
nawet nie bolalo, bardziej sie zdziwilam...
Dogma

4. Data: 2006-02-02 21:21:07

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "ecia" <e...@f...com> napisał w wiadomości
Otóż nie mogły znaleźć odpowiedniej żyły, a
> jak już znalazły nie mogły pobrać krwi bo powiedziały, że jest bardzo
gęsta.
Przyczyny Ci nie podam, ale tez tak mam. Prawdopodobnie niskie cisnienie i
kiepskie zyly.
Przed wyjsciem z domu na pobranie krwi radze wypic szklanke wody.

Pozdrawiam
Gocha

5. Data: 2006-02-03 08:44:51

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałabym się dowiedzieć co może być przyczyną ponieważ jestem w ciąży i
> będę zmuszona robić często badania a do lekarza idę dopiero w przyszłą

stawiam na strach, bo wtedy żyły potrafią się cofać i zapadać lub
"fachowość", proponuję znaleźć dobre laboratorium i tam chodzić tam do końca
ciąży, mnie w jednym zawsze kłuli po kilkanaście razy, od 8 lat, idzie za
pierwszym razem :) a żył mi nie przybyło ani nie poprawiła się ich jakość ;)
pozdrawiam A

Mała interpretacja wyników
reklamacja usług stomatologicznych - pomocy
choroba Hodgkina
Zadyszka
metaliczny posmak w ustach