problem z wytryskiem

11. Data: 2005-04-10 21:55:45

Temat: Re: problem z wytryskiem
Od: "Max" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d39mhd$rsj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Mam 20 lat. Mam dziewczyne i uprawiamy peeting. I wszystko by bylo ok
> tylko, ze ja mam problemy z dochodzeniem.Nieraz sie udaje nieraz nie ale
> czesciej nie.Powiedzcie mi prosze czy ze mna jest cos nie tak, czy
> przyczyna jest inna, czy to normalne?Chcialem zaznaczyc jeszcze ze kiedy
> sam sie masturbuje wszystko jest w porzadku i nie potrzebuje duzo czasu
> zeby dojsc.Prosze o powazne odpowiedzi i z gory dziekuje.
Mam jeszcze pytanie czy moj problem moze miec zwiazek z paleniem.Jestem
palaczem.

Pozdrawiam
Max

12. Data: 2005-04-10 22:12:29

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Max wrote:
> Mam jeszcze pytanie czy moj problem moze miec zwiazek z
> paleniem.Jestem palaczem.

Oczywiście, palenie bardzo negatywnie wpływa na potencję, sprawność
seksualną w ogóle, oraz jakość spermy.

--
Pozdrawiam, Paulina
Pomóż zwierzętom - http://www.amicus.malopolska.pl/

13. Data: 2005-04-11 04:27:57

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:d3c88f$s82$1@news.onet.pl PaulinaW napisal(a):
> Oczywiście, palenie bardzo negatywnie wpływa na potencję, sprawność
> seksualną w ogóle, oraz jakość spermy.

Nie mow mu o jakosci spermy bo bedzie papierosow uzywac jako dodatkowej
antykoncepji ;)

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

14. Data: 2005-04-11 06:24:48

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs aka starcom wrote:

> Nie mow mu o jakosci spermy bo bedzie papierosow uzywac jako
> dodatkowej antykoncepji ;)

Jakby tak papieros ZAMIAST... ;))

15. Data: 2005-04-11 15:01:25

Od: n30 <n...@n...pozlan.zapto.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PaulinaW napisał:

> Oczywiście, palenie bardzo negatywnie wpływa na potencję, sprawność
> seksualną w ogóle, oraz jakość spermy.

Przez papierosy staje sie bardziej gorzka i mniej smakuje...

pzdry ;]

16. Data: 2005-04-12 00:48:11

Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs aka starcom wrote:
> [...]

Szczególnie gdy się pali "w trakcie":)

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

ja już mam dość...
soczewki, a suche oko
Wstydliwy problem.
zapalenie tchawicy