problem z wytryskiem

1. Data: 2005-04-09 22:51:08

Temat: problem z wytryskiem
Od: "Max" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam 20 lat. Mam dziewczyne i uprawiamy peeting. I wszystko by bylo ok tylko,
ze ja mam problemy z dochodzeniem.Nieraz sie udaje nieraz nie ale czesciej
nie.Powiedzcie mi prosze czy ze mna jest cos nie tak, czy przyczyna jest
inna, czy to normalne?Chcialem zaznaczyc jeszcze ze kiedy sam sie masturbuje
wszystko jest w porzadku i nie potrzebuje duzo czasu zeby dojsc.Prosze o
powazne odpowiedzi i z gory dziekuje.

2. Data: 2005-04-09 23:27:23

Temat: Re: problem z wytryskiem
Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Max napisał:

> [...]
> wszystko jest w porzadku i nie potrzebuje duzo czasu zeby dojsc.Prosze o

Pewno się za dużo w przeszłości zaspokajałeś.
Przejdzie z wiekiem.

3. Data: 2005-04-09 23:27:31

Od: "Max" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" <zawada@[SPAM].os.pl> napisał w wiadomości

> Pewno się za dużo w przeszłości zaspokajałeś.
> Przejdzie z wiekiem.

Owszem jak bylem mlodszy to nawet kilka razy dziennie, teraz srednio co 3
dni ale staram sie ograniczac.

4. Data: 2005-04-10 07:50:05

Od: "Jarkor" <jarkor[antyspam]@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zawada" <zawada@[SPAM].os.pl> napisał w wiadomości

Bzdura! To nie ma żadnego znaczenia. Dziwie się, że ludzie nadal wierzą w
takie brednie. Nie słyszałem o poważnych badaniach, które by to
potwierdzały. Podobne teorie wymyslały kiedyś środowiska związane z
kościołem aby odwieść chłopców od robienia "brzydkich rzeczy" ale takie
podejście bardziej szkodzi niż pomaga.

Poprostu musisz pokazać swojej partnerce jak powinna to robić, a sam skup
się raczej na pieszczeniu jej, a nie na własnym orgaźmie. Po jakimś czasie
powinno samo przejść.

Pozdrówka.

5. Data: 2005-04-10 08:33:58

Od: "Max" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jakimś czasie
> powinno samo przejść.

Mam nadzieje bo troche mnie to denerwuje.

6. Data: 2005-04-10 10:06:58

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 10 Apr 2005 09:50:05 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Jarkor, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Bzdura! To nie ma żadnego znaczenia. Dziwie się, że ludzie nadal wierzą w
> takie brednie. Nie słyszałem o poważnych badaniach, które by to
> potwierdzały.

Jedyny zwiazek jaki moze istniec - to to ze chlopak opracowal sobie, czy
raczej przyzwyczail sie do jakiegos konkretnego "rytualu" - a teraz nie
potafi tego przeniesc na zwiazek z dziewczyna, i stad problem.
Z drugiej strony - podczas masturbacji czlowiek skupia sie tylko na sobie,
sila rzeczy - tu musi sie dodatkowo troszke "rozpraszac" ;) i nie decyduje
o wszystkim.
Troszke praktyki, pokierowania subtelnego partnerka, moze nabranie do niej
pelnego zaufnia - i bedzie dobrze :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

7. Data: 2005-04-10 10:49:24

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarkor wrote:
> Bzdura! To nie ma żadnego znaczenia.

Owszem, pewne znaczenie ma - przyzwyczajenie do określonych bodźców
dotykowych, ew. wizualnych (jeśli stymulatorem przy masturbacji były
materiały porno/erotyczne), których z partnerką brakuje.

--
Pozdrawiam, Paulina
Pomóż zwierzętom - http://www.amicus.malopolska.pl/

8. Data: 2005-04-10 11:08:42

Od: "Jarkor" <jarkor[antyspam]@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PaulinaW" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Owszem, pewne znaczenie ma - przyzwyczajenie do określonych bodźców
> dotykowych, ew. wizualnych (jeśli stymulatorem przy masturbacji były
> materiały porno/erotyczne), których z partnerką brakuje.

Chwila, chwila. Zbyt krótko przycięty cytat i już mamy zbyt daleko idące
wnioski. Bzdurą jest, że problemy są wynikiem jak mówi Zawada "zbyt dużego
zaspokajania w przeszłości". Co do sposobu, przyzwyczajeń itp. to niestety
nic bliżej nie wiemy ponieważ Max nam takich szczegółów nie podał. I wcale
nie przeczę, że diabeł tkwi właśnie w nich.

9. Data: 2005-04-10 11:21:35

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 10 Apr 2005 13:08:42 +0200 wiedźmin zdziwił się
> [...]

> Co do sposobu, przyzwyczajeń itp. to niestety
> nic bliżej nie wiemy ponieważ Max nam takich szczegółów nie podał.

Nie podal - ale mozna z gory zalozyc ze masturbacja odbiega troszke
techniczna strona od kontaktu partnerskiego.
Zreszta - dotyczy to nie tylko mezczyzn - u kobiet jest podobnie.
I gdy ktos opracuje sobie idealna metode zaspakajania sie, ze tak powiem -
samodzielnego - to potem, czasem - moze pojawic sie przejsciowy problem w
kontaktach z partnerem - szczegolnie jesli jest on pierwszy w zyciu.
Bo trzeba sie przestawic na cos zupelnie innego - inne doznania, inna
technika.
Taka samo jest gdy ktos jest przez wiele lat z jednym partnerem, jest im
idealnie, swietnie odgaduja swoje potrzeby - a potem nagle partner sie
zmienia - nowy ma zupelnie inne zwyczaje, pomysly, rodzaj pieszczot.
Wtedy tez potrzeba czasem czasu i pokierowania nim - zeby znowu bylo
fajnie.

10. Data: 2005-04-10 14:20:00

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprostu musisz pokazać swojej partnerce jak powinna to robić, a sam skup
> się raczej na pieszczeniu jej, a nie na własnym orgaźmie. Po jakimś czasie
> powinno samo przejść.

ALbo jak nie możesz dojść to poproś o lodzika.

ZYperF

ja już mam dość...
soczewki, a suche oko
Wstydliwy problem.