problemy z budzikiem DEKAD z IKEA

11. Data: 2005-09-12 11:17:58

Temat: Re: problemy z budzikiem DEKAD z IKEA
Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> To najwyraźniej żyjemy w innym Matriksie, bo mam z IKEA circa 80% wyposażenia
> mieszkania, od mebli po durszlak, i pominąwszy ze 3 wpadki typu rozpadające
> się sztućce, wszystko jakoś doskonale służy.

Ok, zapomnialem wspomniec, ze lyzki deserowe sa calkiem ok, tak samo
jak ograniczniki ksiazek na polki, ale wiekszosc tych gratow mozna kupic
w supermarketach. Jak na moj gust, to meble z IKEA sa dobre dla emerytow
(bo szybka zejda z tego swiata) i mlodych malzenstw (bo szybko sie
dorobia na lepsze meble). No dobrze, moja ulubiona szklana zastawa jest
tez calkiem OK. :)

--
Filip.

12. Data: 2005-09-12 14:24:36

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> wrote in message

> [...]
> (bo szybka zejda z tego swiata) i mlodych malzenstw (bo szybko sie
> dorobia na lepsze meble). No dobrze, moja ulubiona szklana zastawa jest

Mnie sie podobają te kolorowe poduszki po 16 zł. No i wyciskacze do czosnku
mają doskonałe. I - hehehe - hotdogi przy wejsciu w Krakowie tez są ok

MaW

13. Data: 2005-09-12 16:44:06

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek wrote:

> Mnie sie podobają te kolorowe poduszki po 16 zł. No i wyciskacze do czosnku
> mają doskonałe. I - hehehe - hotdogi przy wejsciu w Krakowie tez są ok

Lody też są ok :-) ale jak obejżałem niektóre graty, to aż żal dupę
ściska: sęk na środku belki będącej bokiem łóżka itp. sprawy.

--
Filip.----------------------------------------------
----------------

14. Data: 2005-09-12 19:20:16

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 12 Sep 2005 18:44:06 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <f...@m...polbox.pl> i powiedziała:

> Lody też są ok :-) ale jak obejżałem niektóre graty, to aż żal dupę
> ściska: sęk na środku belki będącej bokiem łóżka itp. sprawy.

Na szczęście słownik ortograficzny kupisz poza IKEA.

Zuzanka (dziękuję, nie narzekam)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

15. Data: 2005-09-12 20:07:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> napisał(a):

> [...]
> (bo szybka zejda z tego swiata) i mlodych malzenstw (bo szybko sie
> dorobia na lepsze meble). No dobrze, moja ulubiona szklana zastawa jest

Mówisz, że w takim razie mam jakieś nieprawdopodobne szczęście, bo niektóre
duperelki z IKEA, które TŻ przywoził z Norwegii w czasach, kiedy w Polsce
jeszcze nikt nie słyszał o tym sklepie, nadal żyją, podobnie jak moje meble z
kuchennymi na czele, użytkowane od lat kilku, i wcale nie wyglądają, jakby się
wybierały do meblowego lepszego świata?

--
JoP

16. Data: 2005-09-13 08:51:25

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie sie podobają te kolorowe poduszki po 16 zł. No i wyciskacze do
czosnku
> mają doskonałe. I - hehehe - hotdogi przy wejsciu w Krakowie tez są ok

Wyciskacze do czosnku _były_ dobre. Niestety zmienili "patent" i nie ma już
tych znakomicie sprawdzających się bolców, które wchodziły w dziurki "sita".

--
Marek

17. Data: 2005-09-13 09:36:23

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.09.2005, o godzinie 10.51.25, na pl.rec.dom, Marek napisał(a):

> Wyciskacze do czosnku _były_ dobre. Niestety zmienili "patent" i nie ma już
> tych znakomicie sprawdzających się bolców, które wchodziły w dziurki "sita".

Nie są niezbędne - te bolce. Taka wyciskarka "z bolcami" zepsuła mi się po
roku częstego użytkowania (myta w zmywarce). Któregoś dnia po prostu
wypchnąłem siteczko... A w zmywarce dlatego, że nie chciało mi się tego
tłoczka z bolcami czyścić. Ten nowy patent wygląda na bardziej trwały, a i
do zmywarki nie wsadzam, bo myje się świetnie pod bieżącą wodą.

*Habeck*
- Schutzbach

18. Data: 2005-09-13 09:54:24

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):

> tłoczka z bolcami czyścić. Ten nowy patent wygląda na bardziej trwały, a i
> do zmywarki nie wsadzam, bo myje się świetnie pod bieżącą wodą.

Jak to, masz zmywarke i czegos w niej nie myjesz????
Niepojete ;)

barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump

19. Data: 2019-08-07 15:42:34

Temat: problemy z budzikiem DEKAD z IKEA
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mój problem jest następujący:
Nie mam pojęcia jak go wyłączyć. Gdy próbuję zawsze muszę wyłączać cały mechanizm.
Czy tutaj chodzi o baterię?
Kupiłam zwykłe baterię ,a nie te z Ikei.

20. Data: 2019-08-07 19:26:25

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-08-07 o 15:42, z...@g...com pisze:
> Mój problem jest następujący:
> Nie mam pojęcia jak go wyłączyć. Gdy próbuję zawsze muszę wyłączać cały mechanizm.
Czy tutaj chodzi o baterię?
> Kupiłam zwykłe baterię ,a nie te z Ikei.

Może pomaluj je na tęczowo.

Szczelina pomiędzy blatami - czym wypełnić ?
drzwi w suficie - ocieplanie
Wanna akrylowa - trudny wybor
Co bardziej ekonomiczne pompa ciepla czy pellet ?
wyłącznik schodowy