Wanna akrylowa - trudny wybor

1. Data: 2005-09-11 17:16:39

Temat: Wanna akrylowa - trudny wybor
Od: "Cacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
stoje przed trudnym wyborem wanny akrylowej, asymetrycznej. Maksymalny
wymiar to 150x105. Po kilku godzinach oglądania biore pod uwage dwie wanny:
- RAVAK ROSA 150x105
- Cersanit SDRIA 150x105

RAVAK jest niestety drozszy o okolo 400PLN
I tu mam pytanie. Czy warto jest wydac w tym przypadku wiecej, czy jakosc
idzie razem z cena??
Zaden z producentow nie podaje grubosci scianek, czy jest 4 czy 5mm....
Czekam na wasze opinie..
A moze ktos poradzi inna wanne? Warunkiem jest, zeby byla gleboka min
400mm....

Jacek

2. Data: 2005-09-12 08:27:02

Temat: Re: Wanna akrylowa - trudny wybor
Od: "dinsley" <d...@s...mam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czekam na wasze opinie..
> A moze ktos poradzi inna wanne? Warunkiem jest, zeby byla gleboka min

witam,

ja używam wanny cersanitu od kilkunastu miesięcy ......narazie brak
jakichkolwiek zastrzeżeń (brak zmatowiń, odprysków i iinnyvh usterek które
mogą spotkać takową). Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia jak można rozpoznać
lepszą jakość wanny ??? Myśle, że głównym kryterium wybory przy takich
wannach powinien być jej kształt i zasobność portfela kupującego.

pozdro.. dinsley

3. Data: 2005-09-12 10:16:13

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stoje przed trudnym wyborem wanny akrylowej, asymetrycznej. Maksymalny
> wymiar to 150x105. Po kilku godzinach oglądania biore pod uwage dwie

WItaj,
ja wybrałam wannę RAVAK'a. Ma dla mnie dodatkowy plus w postaci możliwości
dokupienia do niej składanego parawanu prysznicowego, co pozwoli korzystać z
niej jak z prawdziwego prysznica.
Moja znajoma od trzech lat używa tej wanny i jest bardzo zadowolona.

--
pozdrawiam serdecznie
Bakino

Co bardziej ekonomiczne pompa ciepla czy pellet ?
wyłącznik schodowy
lodowko zamrazarka
Materac z ramą
Wazelina dla TVP Polonia :D