Re: problemy z kobietami?

Data: 2002-12-12 08:22:44
Temat: Re: problemy z kobietami?
Od: k...@p...onet.pl

> Odnosze wrazenie, ze kobiety szegolnie w Warszawie, zainteresowne
> sa jedynie mezczynami, ktorzy maja juz wlasne mieszkanie i do tego
> samochod.

Heh, ja jestem takim zainteresowana :D

> Co maja jednak zrobic mezczyzni przyjezdni?

Wiesz, w zasadzie z moich znajomych tylko ja trafiłam na faceta, który ma
(powiedzmy własne) lokum. Dla reszty normalną sprawą jest, że zarabiają razem,
mieszkają w wynajmowanych mieszkaniach, w zasadzie nie wiem, czy odkładają kasę
na mieszkanie własne czy nie. Chcieliby mieć własne mieszkanie i nie wiem, czy
jest to jakieś naganne.

kohol
http://kohol.blog.pl