profesjonalne makijaze:)

11. Data: 2009-02-01 11:00:36

Temat: Re: profesjonalne makijaze:)
Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta" <...@...pl> napisał

> po pierwsze ja nie zaczelam tej prymitywnej gadki
> po drugie jestescie ta sama jedna osoba:P
> po trzecie bede sie oglaszac bo mam prawo i g.. Ci do tego!!!:)
> po czwarte mam klientki juz od dawna i sa zadowolone na maxa:)
> po piate, jestes taka madra bo piszesz anonimowo, moze bys sie ujawnila?:)
> po szoste, ciekawe czym Ty sie zajmujesz:)
> a po siodme zajmij sie czyms konstruktywniejszym niz zazdrosc:)
> i juz nie odpisuj bo sie osmieszasz:)
> ja nie zamierzam juz Ci odpisywac ani czytac Twoich prostackich bzdur:)

Masz świadomość, że to co piszesz, świadczy o tobie i będzie wisieć
winternecie długo po tym, jak dorośniesz?Wysyłasz spam, to pół biedy, ale
sposób, w jaki później się zachowujesz,może sprowadzić na ciebie kłopoty - i
to spore. Znalezienie ciebie i twojej niezarejestrowanej w urzędzie
skarbowym działalności to 3 minuty, tak jak i "uczelni", na której
studiujesz, - wiec dla swojego własnego bezpieczeństwa może po prostu
naprawdę już się nie odzywaj. Bo na przeprosiny za inwektywy nie liczę.

Beata

12. Data: 2009-02-01 13:14:01

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> studiujesz, - wiec dla swojego własnego bezpieczeństwa może po prostu
> naprawdę już się nie odzywaj. Bo na przeprosiny za inwektywy nie liczę.

hahaha
dobre:)))

13. Data: 2009-02-08 14:08:33

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sloma" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> jesli malujesz tak dobrze jak piszesz, to nie dziwie sie ze musisz do
> szkoly chodzic zeby sie tego nauczyc...

do szkoly o takim kierunku chodzi sie po to zeby nauczyc sie PROFESJONALNIE
wykonywac makijaze i innych rzeczy a pozatym aby dostac dyplom

trzeba tlumaczyc Ci takie rzeczy?:)
wypad z baru

14. Data: 2009-02-08 18:20:14

Od: "AnnaM" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta" <...@...pl> napisał w wiadomości

> do szkoly o takim kierunku chodzi sie po to zeby nauczyc sie PROFESJONALNIE
> wykonywac makijaze i innych rzeczy a pozatym aby dostac dyplom
>
> trzeba tlumaczyc Ci takie rzeczy?:)
> wypad z baru

Zeby potem z sukcesem pracowac w zawodzie trzeba miec odrobinke KULTURY.
Pocwicz. I nie przyjmuj klientek w barze. To robi bardzo zle wrazenie.
=====
annaM

15. Data: 2009-02-08 18:49:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Feb 2009 19:20:14 +0100, AnnaM napisał(a):

> Użytkownik "Arleta" <...@...pl> napisał w wiadomości

> Zeby potem z sukcesem pracowac w zawodzie trzeba miec odrobinke KULTURY.
> Pocwicz. I nie przyjmuj klientek w barze. To robi bardzo zle wrazenie.

Podskórne (czyli skrywane) chamstwo u najbardziej nawet układnej
wizażystki, jak u każdego człowieka, jest łatwo widoczne gołym okiem i nic
tu nie pomoże najmilszy uśmiech, kiedy nieszczery i kiedy słoma wyziera ze
szpilek. Zawsze wyziera. Chamom, oczywiście.

16. Data: 2009-02-08 19:17:20

Od: "AnnaM" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tu nie pomoże najmilszy uśmiech, kiedy nieszczery i kiedy słoma wyziera ze
> szpilek. Zawsze wyziera. Chamom, oczywiście.

Ironie zastosowalam. Rece opadaja, gdy z jednej strony ktos zacheca do korzystania ze
swoich uslug a potem wyzywa interlokutorow. Ale obawiam sie, ze mnie ponioslo i tylko
nakarmilam trolla:/
=====
annaM

17. Data: 2009-02-08 20:03:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Feb 2009 20:17:20 +0100, AnnaM napisał(a):

> [...]
ze swoich uslug a potem wyzywa interlokutorow. Ale obawiam sie, ze mnie ponioslo i

Czaby siem wybrać na ten makijaż ;-)

18. Data: 2009-02-08 20:19:51

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czaby siem wybrać na ten makijaż ;-)

chcialam zauwazyc ze ja sie tylko bronie a nie atakuje :)
wiec chamem jestes ty :)
delikatnie mowiac... :)

19. Data: 2009-02-08 20:31:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Feb 2009 21:19:51 +0100, Arleta napisał(a):

> chcialam zauwazyc ze ja sie tylko bronie a nie atakuje :)
> wiec chamem jestes ty :)
> delikatnie mowiac... :)

Kiedy się spamuje grupy, to trzeba byc przygotowanym na ataki. Robisz coś,
czego nie powinnaś, dobrze o tym wiesz. Powinnaś się zatem przygotować i
nauczyć się kulturalnie reagować na te ataki, bo wśród klientek też nie
będą same aniołki. I co, powiesz takiej klientce "wypad z baru"? Niestety,
wybrałaś zawód, w którym nie możesz klientce, która jest niemiła,
powiedzieć "spadaj", no, chyba że nie chcesz, aby do Ciebie przyszly także
jej (być może miłe) koleżanki.
Nawet nie musi to być niemiła klientka, lecz po prostu niezadowolona. Na
pewno się tak zdarzy nie raz i nie dwa. I co, nie uczą Was w szkole, jak
się wtedy zachować? Musicie same improwizować? - no to widzisz, jak Ci to
wychodzi.

20. Data: 2009-02-08 20:53:11

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się wtedy zachować? Musicie same improwizować? - no to widzisz, jak Ci to

wychodzi mi doskonale, wiem co robie, jak juz wspominalam nie atakuje tylko
odpowiadam na atak a to roznica
i nie ucz mnie jak odpowiadac na atak bo ja moglabym Ciebie uczyc jak nie
atakowac, i tym samym nie osmieszac sie

a o moje klientki sie nie martw, radze sobie doskonale:)
a gdyby przyszla jakas z Twoim nastawieniem tez bym sobie poradzila :)

a powiedz duza ulge odczuwasz atakujac ludzi?
zal mi Ciebie
zycze Ci abys zmienila nastawienie do swiata
bedzie Ci przyjemniej
sprobuj

Dietetyka i wizaż w jednym miejscu :)
kolagen