profesjonalne makijaze:)

21. Data: 2009-02-08 22:14:22

Temat: Re: profesjonalne makijaze:)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Feb 2009 21:53:11 +0100, Arleta napisał(a):

> wychodzi mi doskonale, wiem co robie, jak juz wspominalam nie atakuje tylko
> odpowiadam na atak a to roznica
> i nie ucz mnie jak odpowiadac na atak bo ja moglabym Ciebie uczyc jak nie
> atakowac, i tym samym nie osmieszac sie
>
> a o moje klientki sie nie martw, radze sobie doskonale:)
> a gdyby przyszla jakas z Twoim nastawieniem tez bym sobie poradzila :)
>
> a powiedz duza ulge odczuwasz atakujac ludzi?
> zal mi Ciebie
> zycze Ci abys zmienila nastawienie do swiata
> bedzie Ci przyjemniej
> sprobuj

To może zacznę sprzedawać tutaj coś też, skoro tak mówisz...
:->

22. Data: 2009-02-08 22:41:39

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może zacznę sprzedawać tutaj coś też, skoro tak mówisz...
> :->

nie ma problemu, kazdy ma prawo robic co chce pod warunkiem ze nie krzywdzi
innych:P

23. Data: 2009-02-08 23:43:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Feb 2009 23:41:39 +0100, Arleta napisał(a):

> nie ma problemu, kazdy ma prawo robic co chce pod warunkiem ze nie krzywdzi
> innych:P

Nie przewiduję jednak, abys tutaj coś sprzedała. Nie sprawdziłaś się.

24. Data: 2009-02-09 05:45:16

Od: "AnnaM" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta" <...@...pl> napisał w wiadomości news:gmnep8$4l2>>>> >>> Ironie
zastosowalam. Rece opadaja, gdy z jednej strony ktos zacheca do

> chcialam zauwazyc ze ja sie tylko bronie a nie atakuje :)
> wiec chamem jestes ty :)
> delikatnie mowiac... :)

dziekuje bardzo. Pokaz mi chamstwo w moim poscie.
=====
annaM

25. Data: 2009-02-09 20:49:07

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przewiduję jednak, abys tutaj coś sprzedała. Nie sprawdziłaś się.

a jednak juz sprzedalam i sprzedaje nadal. jak Ci zal to moze zajmij sie tym
samym lub czym innym. robta co chceta

26. Data: 2009-02-09 21:23:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2009 21:49:07 +0100, Arleta napisał(a):

> a jednak juz sprzedalam i sprzedaje nadal. jak Ci zal to moze zajmij sie tym
> samym lub czym innym. robta co chceta

No i dobrze, przyjdę i sprawdzę :-)

27. Data: 2009-02-09 22:30:36

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i dobrze, przyjdę i sprawdzę :-)

juz mowilam, zapraszam:)
a swoja droga to od kiedy Ty od mojego sprawdzania jestes?
ja tez przyjde i Cie sprawdze.... :P

28. Data: 2009-02-16 12:32:10

Od: Asasella <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arleta pisze:

> juz mowilam, zapraszam:)
> a swoja droga to od kiedy Ty od mojego sprawdzania jestes?
> ja tez przyjde i Cie sprawdze.... :P
przestańcie już, to jest nudne...to są grupy dyskusyjne dot. szerokiego
pojęcia jakim jest uroda, a Wy tu robicie jakąś grupę od wzajemnych
uwag...stwórzcie własną grupę: dokuczanie innym :p
pozdrawiam
A.S.

Dietetyka i wizaż w jednym miejscu :)
kolagen