propozycje na zakąskę - szukam

1. Data: 2004-07-29 08:54:24

Temat: propozycje na zakąskę - szukam
Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bardzo prosze o propozycje przekasek, najlepiej na zimno.
Spotkanie ze znajomymi, na 15 osób.
Nie chce kolejnej wlasnej imprezy spędzić w kuchni. Chciałabym coś co da
się przygotować, postawić i juz. Może cos z pomysłem ale z dostepnych
składnikow. A jakby sie jeszcze szybko przygotowywało to juz byłby
szczyt moich wymagań :)
Coś typu tradycyjnych koreczków, albo kanapki na krakersach, ale nie
wiem co na nie położyc.
Ewentualnie jakieś inne wasze wspaniałe pomysły, których na tej grupie
nigdy nie brakuje.
Nie mówie szukałam, szukalam...ciagle mi jednak zaa mało.

Czekam z niecierpliwością az jakaś życzliwa dusza podrzuci jakiś pomysł...

Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-07-29 09:43:17

Temat: Re: propozycje na zakąskę - szukam
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@g...pl> napisała:
> Coś typu tradycyjnych koreczków, albo kanapki na krakersach, ale nie
> wiem co na nie położyc.

Ja ostatnio robilam cos takiego, nadziane na wykalaczke:
plasterek rzodkiewki, ser feta, plasterek rzodkiewki - bylo calkiem dobre
i szybko znikalo.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-07-29 10:31:13

Temat: Re: propozycje na zakąskę - szukam (PR)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beazuku <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ceadqi$48l$...@n...dialog.net.pl...
> Witam.
> Bardzo prosze o propozycje przekasek, najlepiej na zimno.
> Spotkanie ze znajomymi, na 15 osób.

...5 misek z 5ma smakami roznych past do malych jedno (dwu) gryzowych kromek
bagietki...

pasty - rzecz niezwykle szybka...zaczynajac od jajecznych, serowych,
lososiowych, z wedzonych ryb, baklazanowych po tapenade....rozwijac? czy
sama poszukasz?

;)

agataw

1. Data: 2004-07-29 10:35:17

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie mówie szukałam, szukalam...ciagle mi jednak zaa mało.
>
> Czekam z niecierpliwością az jakaś życzliwa dusza podrzuci jakiś

Małosolne w słoiku...
Śledzie w słoiku z dołaczonym widelcem..
kiełbasa pokrojona w takie kawałki łatwe do brania palcami i zagryzania..
małe cebulki ze szczypiorkiem
papryka poktojona w piórka ( tak wzdłuz i posolona)
Słoik smalcu ze skwarką..

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2004-07-29 11:25:25

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> małe cebulki ze szczypiorkiem
> papryka poktojona w piórka ( tak wzdłuz i posolona)

A propos : papryki, bodaj w ubiegłym tygodniu w progr.III P.R. pani redaktor
G.Dobroń zachwalała jedzenie lekkie, smaczne i wykwintne. Kolorowe papryki
opiec w piekarniku lub grilu. Po 20 minutach , jeszcze ciepłe zawinąć w papier
śniadaniowy.... i zostawić do następnego dnia. Ściągając papier, ściągamy go ze
skórką. Dzielimy paprykę na 4. Kropimy ją sokiem z czosnku, dodajemy lekko
soli, trochę pieprzu, bazylia + mieta-listki pocięte.Na koniec kropimy oliwą z
oliwek. I już! Więc to jest "robota" dla mocno zapracowanych :-)

> Słoik smalcu ze skwarką..

I ta skwarka ....."musowo" z boczku świeżego i boczku wędzonego:-))) Jak nic ,
w sobotę musowo zrobię z przyjemnością!
> Pozdrawiam
>
> Marek

Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-07-30 15:48:17

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pomysł podawania w prosto ze słoika stosuje, ale wyłącznie wplenerze na
grillu :) Ale pyszności tylko nie lubie cebulek.
Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2004-07-30 15:57:16

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dziekuje wsztkim za podowiedzi. Uzupełniając ten wątek napisze co
zrobiłam, może komuś sie przyda.

1. Proponowane koreczki ( nabijane na wykałaczke a potem w polowę
wyżartego arbuza)
- rzodkiewika, ser feta, rzodkiewka ( ser sie fatalnie nabija i rozpada)
- ser zółty, kawałek kiełbaski frankfurterki, oliwka
- ser żółty, kawałek kiełbaski frankfurterki, kawałek kiszonego ogórka
- ser pleśniowy, kawałek kiełbaski frankfurterki, oliwka

2. Krakersy z tuńczykiem
- krakersy z pastą tuńczykowo jajeczną

3.
Pomidorki koktajlowe wydrążone i nadziane pastą tuńczykowo jajeczną

4.
schab w ziołach i z czosnkiem pieczony w całości w piekarniku

5. grzanki z bagietki z wędliną, pieczarkami, oliwką, czosnkiem,
posypane startym serem żółtym

6. leczo z kabaczka, pomidorów, boczku wędzonego, papryki

7. sałatka ze sparzonych grubo pokrojonych pieczarek+szczypiorek+ majonez

8. sałatka ( "grecka?!") ser feta, czerwona papryka, pomidory, świeży
ogórek, oliwki

9. owoce, wino, soki

10. dobry humor i doborowe towarzystwo :))

Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

co z malin?
Torcik fasolowy
Jeszcze drinki
Poncz czy coś takiego
witam-to mój debiut :) pytanie o szpinak :)