+++prosba-Internet+++

1. Data: 2003-12-27 12:54:43

Temat: +++prosba-Internet+++
Od: "krystian" <f...@m...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Prowadze badania na temat uzytkowania Internetu, zaleznosci dzieki ktorym
pewne osoby uzywaja Internetu czesciej od innych.
Jezeli czytasz ten post, masz chwile czasu i ochote na to by pomoc mi w
badaniach swoim uczestnictwem, to zapraszam na strone:
www.ksui.republika.pl
w celu wypelnienia kwestionariuszy.

Serdecznie Pozdrawiam
Krystian Fikert
IP UAM

1. Data: 2003-12-27 13:15:24

Temat: Odp: +++prosba-Internet+++
Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

.
> Jezeli czytasz ten post, masz chwile czasu i ochote na to by pomoc mi w
> badaniach swoim uczestnictwem, to zapraszam na strone:
> www.ksui.republika.pl
> w celu wypelnienia kwestionariuszy.

Hehe, zmien layout tej strony ! Jest obrzydliwy, amatorski i po prostu
brzydki. Moze wtedy ktos chetnie wezmie udzial w tym badaniu, np. ja

1. Data: 2003-12-27 14:03:14

Temat: Re: +++prosba-Internet+++
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

za długie
przy 20 pytaniu mi sie niechce

1. Data: 2003-12-27 15:02:55

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krystian wrote:

> [...]
> Jezeli czytasz ten post, masz chwile czasu i ochote na to by pomoc mi w
> badaniach swoim uczestnictwem, to zapraszam na strone:

U mnie strona szwankuje. Nie da się odpowiedzieć na żadne pytanie.
Schodząc niżej wszystkie okienka na odpowiedzi kumulują się w jednym
miejscu, także pytania pozostają bez możliwości odpowiedzi ;) Czyżby coś
w moich ustawieniach?
--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery

1. Data: 2003-12-27 15:07:57

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za długie
> przy 20 pytaniu mi sie niechce

czy pytania o podobnym brzmieniu/sensie powtarzaja sie celowo?

1. Data: 2003-12-27 15:22:21

Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Schodząc niżej wszystkie okienka na odpowiedzi kumulują się w jednym
> miejscu, także pytania pozostają bez możliwości odpowiedzi ;) Czyżby coś

Nie, po prostu amatorszczyzna wykonania tej ankiety tak dziala. Jak sie robi
we frontpage express to takie sa efekty :- )

1. Data: 2003-12-27 19:24:11

Od: "krystian" <f...@m...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> napisał w wiadomości

> Nie, po prostu amatorszczyzna wykonania tej ankiety tak dziala. Jak sie
robi
> we frontpage express to takie sa efekty :- )

Serdecznie Witam

Dziekuje za zainteresowanie moimi badaniami.
Strona powstala w edytorze html'u, jest kodowana w kodzie :
charset=iso-8859-2

Z informacji jakie posiadam, jest to neutralny system kodowania dla
wiekszosci przegladarek, jednak starsze wersja IE Microsoft'u moze stwarzac
problemy w edycji.
Przepraszam za te niedogodnosci, wybralem optymalne rozwiazanie.

Jeszcze raz dziekuje za poswiecony mi czas i zainteresowanie.

Do Arystokratesa:
Czy mozesz mi podsunac inne rozwiazanie w kwestii edycji kwestionariuszy?

Pozdrawiam

Krystian Fikert
IP UAM
f...@m...alpha.pl
www.ksui.republika.pl

1. Data: 2003-12-27 21:18:58

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krystian" w wiadomości news:bskm8p$pnr$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

> Czy mozesz mi podsunac inne rozwiazanie w kwestii edycji kwestionariuszy?

Proponuje chociazby notatnik. To co robisz jest tak malo skomplikowane, ze
jesli chcesz to moge zrobic Ci nawet ten szablon, ktory sobie pozniej
uzupelnisz.
To co masz w tej chwili wyglada przeokropnie. Tekst tutaj, opcje tam.
Wszystko sie rozlatuje i nawet na jedno pytanie nie bylem w stanie
odpowiedziec. A jak przewinalem strone to juz kaszana totalna. Bylem pelen
dobrych checi, ale muru glowa nie przebije. Znaczy moglbym ze zrodla pobrac
pytania i wyslac Ci odpowiedzi, ale az tak mi sie nie nudzilo ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-12-29 16:49:03

Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krystian" <f...@m...alpha.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jezeli czytasz ten post, masz chwile czasu i ochote na to by pomoc mi w
> badaniach swoim uczestnictwem, to zapraszam na strone:

Kolego 10 pytan i ladny layout - moze bym wypelnil, ale tego tasiemca za
darmo... nie.

pozdrawiam
Tfa

a dlaczego....