Re: prośba: fobia społeczna

Data: 2003-03-18 10:23:24
Temat: Re: prośba: fobia społeczna
Od: "Duch" <a...@p...com>

news:b55rnf$afa$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wyjdz na chwile poza swoje leki - Twoim problemem nie jest fobia
> spoleczna, ale lek przed nia - zaakceptuj ja, a zycie stanie sie
> latwiejsze, choc nigdy nie bedzie przypominalo zycia "filmowego" -
> pewnych cech osobowosci sie nie zmieni, mozna je tylko zaakceptowac.

Cos w tym jest co piszesz... tzn. wedlug mnie to na czym polega problem,
to po pierwsze rzeczywiscie fobia, ale tak naprawde ten niepokoj przed
"zewnetrznym swiatem" jest naturlany, wedlug mnie, ale dochodzi druga rzecz,
chyba nawet wazniejsza - ze osoba czuje sie przez to napietnowana,
nieakceptowana,
chora. To jest zabojcze i nie pozwala tez poradzic sobie z problemem.
Duch