Re: prosba o odentyfikacje

Data: 2005-10-01 12:06:14
Temat: Re: prosba o odentyfikacje
Od: "piotrh" <p...@t...pl>

Użytkownik "Jacek Walewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dhlrh4$npc$1@news.onet.pl...

> Duzo masz tych Cann??
> Może zrobimy wymianę??
>
> --
Kilka roślin ale wszystkie rozmnożone z jednej , czyli jedna odmiana .
Trudność w identyfikacji nie z ilości wynika a z trudności porównania
z imponującą liczbą zdjęć .
Z tej mojej odmiany co roku zbieram nasiona , czasem
potem gdzieś wetknę w ziemię ; tak zrobiłem w tym roku wiosną i mam
dwie nowe roślinki - ale odmiana chyba też ta sama chyba że owady
przytargały pyłek z innych dalekich , to mam mieszańce .
Na razie i tak nie wiem co mam .
Za jakiś czas będą nasiona dojrzałe to mogę podesłać w ciemno ;-)
--

Pozdrawiam :-) pithal