prosba o przepis na kurczaka z kfc

1. Data: 2004-01-20 01:03:22

Temat: prosba o przepis na kurczaka z kfc
Od: "dzejma" <d...@a...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-20 11:26:33

Temat: Re: prosba o przepis na kurczaka z kfc
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <400cfd41$1@jupiter.ath.bielsko.pl>,
"dzejma" <d...@a...bielsko.pl> wrote:

Godna podziwu lakoniczność!

Władysław

1. Data: 2004-01-20 13:13:48

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do kfc i zapytaj....

Anka

1. Data: 2004-01-20 13:14:39

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
news:buj9h4$gap$1@news.onet.pl...

> idz do kfc i zapytaj....
>
> Anka
Nie powiedzą mu, to jest "top secret" - A.

1. Data: 2004-01-20 13:26:26

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> Nie powiedzą mu, to jest "top secret" - A.

Niech uzyje uroku osobistego i zrobi tak, coby top secret zdradzili...
Potem wystarczy isc do apteki i kurczak redi, bez gotowania...
Anka

1. Data: 2004-01-20 13:28:51

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <buj9kj$der$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"batory" <b...@w...pl> wrote:

> Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> Nie powiedzą mu, to jest "top secret" - A.

Oczywiście, że mu tak powiedzą. To należy do strategi marketingowej KFC
od momentu powstania: Tajemnicza mieszanka 11 ściśle tajnych ziół
wymyślona przez mamę pułkownika Sandersa! Nikomu dotąd nie udało się
ogdadnąć jej składu! Jej składniki są dla KFC przygotowywane przez 3
różne firmy produkujące przyprawy, z których żadna nie zna składu
całości!

Władysław

1. Data: 2004-01-20 14:24:11

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jej składniki są dla KFC przygotowywane przez 3
> różne firmy produkujące przyprawy, z których żadna nie zna składu
> całości!
>

> Władysław

Paranoja??????

Anka

1. Data: 2004-01-20 14:25:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

to co? order od razu czy po zabawie?

trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-20 14:39:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 14:14:39 +0100, "batory"
<b...@w...pl> wrote:

>U?ytkownik "Anka ?azowska" <a...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci

>Nie powiedz? mu, to jest "top secret" - A.

no to przekupic...albo zalapowkowac jakims przysmakiem np pizza z
Pizza Hut

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-20 14:42:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywi?cie, ?e mu tak powiedz?. To nale?y do strategi marketingowej KFC
>od momentu powstania: Tajemnicza mieszanka 11 ?ci?le tajnych zió?
>wymy?lona przez mam? pu?kownika Sandersa! Nikomu dot?d nie uda?o si?
>ogdadn?? jej sk?adu! Jej sk?adniki s? dla KFC przygotowywane przez 3
>ró?ne firmy produkuj?ce przyprawy, z których ?adna nie zna sk?adu
>ca?o?ci!
>

>W?adys?aw

i na co te wszystkie sekrety?

trys
K.T. - starannie opakowana

przepis na kurczaka z KFC
POMOCY_polskie specjały dla obcokrajowców
sałatka
Schab pieczony z rękawa
Problem. Chleb z maszyny