Strona główna Grupy pl.rec.robotki-reczne [szydelko] prosba o tlumaczenie Re: prosba o tlumaczenie

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: prosba o tlumaczenie

« poprzedni post następny post »
Data: 2009-08-21 20:26:54
Temat: Re: prosba o tlumaczenie
Od: czeremcha <c...@t...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki


> Ch 4, join with sl st to form ring.

Cztery oczka łańcuszka zamknąć w kółko oczkiem ścisłym.

> Rnd 1: Ch 3 (counts as first dc now and throughout), 2 dc inside ring, ch 1,
> (3 dc in ring, ch 1) 3 times, join to third ch of beg ch 3. (12 dc, 4 ch 1
> spaces)

Rząd 1: 3 oczka łańcuszka /jako pierwszy słupek - także w każdym
następnym rzędzie/, 2 słupki w kółko /tzn. nie wkłuwane w oczka
łańcuszka, szydełko wkłada się w środek kółka/ 1 o.łańc., /3 słupki w
kółko, 1 o.łańc.,/ powtórzyć 3 razy to, co w nawiasie, następnie
połączyć /pewnie oczkiem ścisłym/ z trzecim oczkiem początkowego
"słupka" zrobionego z 3 oczek łańcuszka /mamy teraz 12 słupków i 4
"dziurki" /

> Rnd 2: Sl st in next dc, Ch 3, 2 dc in same stitch, ch 1, (3 dc in next ch 1
> sp, ch 1, skip next dc, 3 dc in next dc, ch 1) around, 3 dc in last ch 1 sp,
> ch 1, join to third ch of beg ch 3. (24 dc, 8 ch 1 spaces)

Rząd 2: oczko ścisłe w słupek poprzedniego rzędu, 3 o.ł., 2 słupki w
ten sam słupek, 1 o.ł., /3 słupki w "dziurkę" poprzedniego rzędu, 1
o.ł., opuścić następny słupek, 3 słupki w następny słupek, 1 o.ł./
powtarzać to, co w nawiasie, 3 słupki w ostatnią "dziurkę", i o.ł.,
połączyć o.śc. z trzecim oczkiem początkowego "słupka" /mamy teraz 24
słupki i 8 "dziurek"

> Rnd 3: Repeat rnd 2. (48 dc, 16 ch 1 spaces)

Rząd 3: jak rząd 2 /48 sł., 16 dziurek/

> Rnd 4: Sl st in each of the next 2 dc and in next ch sp, ch 3, 2 dc in same
> sp, ch 1, (3 dc in next ch sp, ch 1) around, join to third ch of beg ch 3.

Rząd 4: o.śc. w każde 2 dwóch następnych słupków i w dziurkę, 3 o.ł.,
2 słupki w to samo miejsce, 1 o.ł., /3 sł. w następną dziurkę, i o.ł./
powtarzać, co w nawiasie, połączyć o.śc. z trzecim oczkiem pocz. sł.

> Rnd 5-11: Repeat rnd 4 7 MORE times for a total of 11 rnds.

Rzędy 5-11: powtarzać rząd 4

> Rnd 12: Ch 1, sc in same st as joining, sc in each dc and in each ch sp
> around, join to first sc.

Rząd 12: 1 o.ł., o. śc., półsłupek w to samo oczko, dalej półsłupki w
każdy słupek i dziurkę, połączyć z pierwszym półsłupkiem.

> Fasten off. Weave in ends.

Urwać nitkę i zakończyć.

Proszę ;-)

Ania

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
23.08 MAAagda
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Kiermasz Rękodzieła w Krakowie
haft krzyzykowy
Sierpniowe spotkanie robótkowe
Ozdobne plecionki
Wiosenne spotkanie robótkowe
lutowe spotkanie robótkowe
Styczniowe spotkanie robótkowe
Gorąca Prośba
VIII Świąteczny Kiermasz Rękodzieła
kiermasz
Krakowskie spotkanie robótkowe
szydełkowe laleczki Klemens i Klementynka do wygrania w konkursie
Październikowe spotkanie robótkowe
Świąteczny kiermasz rekodzieła
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem