prosba o wypelnienie ankiety-tylko dla ojcow

11. Data: 2005-11-27 19:49:57

Temat: Re: prosba o wypelnienie ankiety-tylko dla ojcow
Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> napisał w wiadomości
news:dl7ooq$3um$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> nie wnoszące tezy, poparte nic nie wartymi lub bardzo mało wartymi
> badaniami (których wielokrotnie nie było - wyniki zostały zmyślone).
> Zresztą nawet jeśli badania już jakieś były zrobione to piszący nie bardzo
> potrafili rozsądne wnioski wyciągnąć. Tak więc raczej nie mam zbyt
> wysokiego mniemania na temat prac magisterskich, czy dyplomowych z
> dziedzin nazwijmy ją "okołonauczycielskich". Zresztą podobnie jak ta, o
> której piszemy, już po samej ankiecie widać, że autorka nie ma zielonego
> pojęcia na temat metodologii badań ankietowych.

A mozesz podac jakis przyklad, przegladalem te ankiete i nie zauwazylem
prawde mowiac jakichs wiekszych uchybien.

pozdr
pp

12. Data: 2005-11-27 21:04:58

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz podac jakis przyklad, przegladalem te ankiete i nie zauwazylem
> prawde mowiac jakichs wiekszych uchybien.

Nie mogę. Na stronie już nie ma tej ankiety. Dwa dni po swoim poscie
panienka zakończyła badania ;D

Wojtek

13. Data: 2005-11-27 22:01:41

Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogę. Na stronie już nie ma tej ankiety. Dwa dni po swoim poscie
> panienka zakończyła badania ;D

No i co? Ulżyło wam? Powyżywaliście się na dziewczynie i macie teraz
satysfakcję. Nie chcesz wypełniać ankiety, nie musisz, ale po co się
wymądrzasz?
Podejrzewam zresztą, że to zawiśc z waszej strony. Pomyśleliście sobie: ona
będzie miała magisterium, a ja nie, więc i jej nie pomogę. A w zyciu jakoś
tak już jest, że wszystko wraca. Możecie kiedyś spotkać się z taką samą
życzliwością wobec własnych spraw i niekoniecznie w internecie.

14. Data: 2005-11-27 22:32:53

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

anka wrote:

> ona będzie miała magisterium, a ja nie, więc i jej nie pomogę.

A od kiedy trzy literki przed nazwiskiem to taka nadzwyczajnosc, ze
trzeba jej zazdroscic ?! Moze w latach 50tych to byla jakas sensacja,
ale teraz... ?
Teraz to chyba z 50% ludzi idzie na studia.

D.
--
Monchmoi host olle Zeit da Wöd
Und daun die oa Sekundn de da so föhlt

15. Data: 2005-11-28 00:22:24

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakoś tak już jest, że wszystko wraca. Możecie kiedyś spotkać się z taką
> samą życzliwością wobec własnych spraw i niekoniecznie w internecie.

Satysfakcję z czego? Ankieta była słaba. Źle skonstruowana i nie
przemyślana. Najlepszym dowodem na to był fakt, że autorka wycofała ją po
maksimum dwóch dniach (tylko szkoda, że wymyśliła bajeczkę o zakończeniu
badań). No chyba, że faktycznie zakończyła badania, a to jeszcze gorzej
świadczy o niej. A co do chęci wypełnienia ankiety - to ja naprawdę chciałem
ją wypełnić, niestety nie dało się, gdyż nie znalazłem właściwych
odpowiedzi. I stąd ten post.
Natomiast bardzo mi się podoba Twoje zdanie: "[...] będzie miała
magisterium, a ja nie[...]". Jedno z najpiękniejszych jakie widziałem w
usunecie. Te trzy literki, to mam już od kilkunastu lat, więc jakby nie tędy
droga.

Pzdr
Wojtek

16. Data: 2005-11-29 09:15:50

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Prosiła Pani o wypełnienie tej ankiety przez ojców. W związku z nią mam do
Pani ogromną prośbę. Czy byłaby Pani uprzejma przesłać mi pytania z tej
ankiety? Bardzo chciałabym przeprowadzić ją w gronie znajomych (próbka tak
około 20-50 osób) i chętnie porównałabym moje wyniki z wynikami Pani.
Uważam, iz to mogłoby być pomocne w Pani magisterce, a ja zaspokoiłabym
swoją, w tym wypadku ciekawość, gdyż te badania tak naprawdę niczemu innemu
nie służą, jeżeli chodzi o mnie.
Pozdrawiam,
nina

17. Data: 2005-11-29 09:17:31

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Uważam, iz to mogłoby być pomocne w Pani magisterce, a ja zaspokoiłabym
> swoją, w tym wypadku ciekawość, gdyż te badania tak naprawdę niczemu

Proszę o kontakt albo e-mailem albo GG 5343284

Trójmiejsko i spotkaniowo - zmiana knajpy
chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?