prosba o wypelnienie ankiety-tylko dla ojcow

1. Data: 2005-11-11 14:23:47

Temat: prosba o wypelnienie ankiety-tylko dla ojcow
Od: "peg" <peg81[no-spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jestem studentka V roku psychologii. pisze prace magisterska pt. "roznice
pokoleniowe w funkcjonowaniu w roli ojca". chce zbadac zmiany jakies zaszly
w podejsciu ojcow do wychowania swoich dzieci. tak wiec zwracam sie z prosba
(do mezczyzn, ktorzy maja dzieci) o wypelnienie ankiety, ktora znajduje sie
tutaj:
http://ankieta-ojcostwo.webpark.pl/

z gory dziekuje
małgorzata

2. Data: 2005-11-11 22:21:18

Temat: Re: prosba o wypelnienie ankiety-tylko dla ojcow
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-11 15:23:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *peg* skreślił te oto słowa:

> [...]
> (do mezczyzn, ktorzy maja dzieci) o wypelnienie ankiety, ktora znajduje sie

Nie uczą teraz, że przy przeprowadzaniu badania należy się przedstawić,
podac nazwę Uczelni i cel badania?

Poza tym wysyłanie danych przez maila powoduje, ze ankieta nie jest
anonimowa.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

3. Data: 2005-11-11 23:30:02

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podac nazwę Uczelni i cel badania?
>
> Poza tym wysyłanie danych przez maila powoduje, ze ankieta nie jest

Już pomijając fakt, że ankieta jest idiotyczna. Wiele pytań nie zawiera
wszystkich odpowiedzi.
No ale cóż, w końcu to tylko praca magisterska i można bzdury napisać, a
potem na ich podstawie wyciągnąć jeszcze bzdurniejsze wnioski.

Wojtek

4. Data: 2005-11-11 23:37:21

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-12 00:30:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Wojciech Kulesza* skreślił te oto słowa:

> Już pomijając fakt, że ankieta jest idiotyczna. Wiele pytań nie zawiera
> wszystkich odpowiedzi.

Na to nawet nie patrzyłam. Szkoda czasu, skoro podtswaowe warunki sa
niespełnione...

> No ale cóż, w końcu to tylko praca magisterska i można bzdury napisać, a
> potem na ich podstawie wyciągnąć jeszcze bzdurniejsze wnioski.

Dlatego też ciekawe jest jakiej to "Uczelni" studentka.
Bo już samo nazwanie tego 'ankietą' sugeruje Wyższą Szkołę Śmego, Tego i
Owego.

5. Data: 2005-11-12 08:59:27

Od: "Inertiatic Esp" <f...@s...fu> szukaj wiadomości tego autora

> No ale cóż, w końcu to tylko praca magisterska i można bzdury napisać, a
> potem na ich podstawie wyciągnąć jeszcze bzdurniejsze wnioski.

Rozumiem, że Ty nigdy nie miałeś możliwości pisania bzdur, więc nie masz
wyższego wykształcenia.

6. Data: 2005-11-13 13:37:24

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że Ty nigdy nie miałeś możliwości pisania bzdur, więc nie masz
> wyższego wykształcenia.

A czytałaś/eś (qrde, a podobno netykieta wymaga normalnego podpisywania się
w swoich postach) tę ankietę? Jeśli nie, to ją przeczytaj, a później dla
rozluźnienia przeczytaj raz jeszcze swoją uwagę. I zastanów się, dlaczego
byłeś/aś zawsze słaby/a z logiki.

Wojtek

7. Data: 2005-11-13 14:06:05

Od: "Inertiatic Esp" <f...@s...fu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozluźnienia przeczytaj raz jeszcze swoją uwagę. I zastanów się, dlaczego

A jednak piszesz bzdury, ale zakończmy tę farsę.

> Wojtek

Cictariz ESP.
Pozdrawiam.

8. Data: 2005-11-13 16:10:41

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> się
>
> A jednak piszesz bzdury, ale zakończmy tę farsę.

Tak? A w którym miejscu?
Może zacznijmy od początku. Miałem wiele okazji czytać tzw. prace
magisterskie z dziedzin zwanych humanistycznymi i zapewniam Cię, że wśród
nich znalazła się tylko jedna rozsądna. Reszta, to miałkie prace, niczego
nie wnoszące tezy, poparte nic nie wartymi lub bardzo mało wartymi badaniami
(których wielokrotnie nie było - wyniki zostały zmyślone). Zresztą nawet
jeśli badania już jakieś były zrobione to piszący nie bardzo potrafili
rozsądne wnioski wyciągnąć. Tak więc raczej nie mam zbyt wysokiego mniemania
na temat prac magisterskich, czy dyplomowych z dziedzin nazwijmy ją
"okołonauczycielskich". Zresztą podobnie jak ta, o której piszemy, już po
samej ankiecie widać, że autorka nie ma zielonego pojęcia na temat
metodologii badań ankietowych. Więc nie można się spodziewać, że tezy na
podstawie tej ankiety będą rozsądne, poza tezami w stylu: "55% ojców nie
bierze udziałuw porodach rodzinnych" albo "40% ojców poświęca mniej niż 0,5h
dziennie swojego czasu dzieciom".

Wojtek

9. Data: 2005-11-13 18:17:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Kulesza napisał(a):

> Może zacznijmy od początku. Miałem wiele okazji czytać tzw. prace
> magisterskie z dziedzin zwanych humanistycznymi i zapewniam Cię, że wśród

A możesz się w jakiś sposób uwiarygodnić i powiedzieć, z jakiej
perspektywy czytałeś te prace magisterskie? Bo rzucanie takich tekstów,
że >wśród wielu prac znalzała się jedna rozsądna< Jest IMO tak samo
bezsensowne jak wnioski ankiety, o której piszesz.

Ewa

10. Data: 2005-11-16 15:26:53

Od: JacekM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozsądne wnioski wyciągnąć. Tak więc raczej nie mam zbyt wysokiego mniemania
> na temat prac magisterskich, czy dyplomowych z dziedzin nazwijmy ją

Mysle Wojciechu ze swieta prawde piszecie
Jak by te tysiace magisterskich prac (pisanych kazdego roku) mialy jakakolwiek
wartosc, to gdzies bylo by to widoczne. Firmy i drukarnie pod drzwiami uczelni
by czekaly na wypociny swierzo opierzonych magistrantow. Kazdy nowo upieczony
magister w szmalu by "plywal".
Jakos tak sie nie dzieje.

Oczywiscie od reguly sa wyjatki. Zdarza sie, ze jakis student w drodze od
magistra pracuje jako czlonek zespolu naukowego. W takim zespole niedopieczonemu
magistrowi zazwyczaj powierza sie obowiazki w stylu
"wynies,przynies,pozamiataj". Wystarczy to jednak zeby pszyszly magister myslal,
ze naprawde cos wnosi do projektu. Od tego sa docenty dochtory i profesory.
Studentowi rzuca jakis ochlapek, zeby mial co wlozyc pomiedzy okladki z napisem
"Praca Magisterska".

Trójmiejsko i spotkaniowo - zmiana knajpy
chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?