Trójmiejsko i spotkaniowo - zmiana knajpy

1. Data: 2005-11-09 19:58:16

Temat: Trójmiejsko i spotkaniowo - zmiana knajpy
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatecznie, po wielu uzgodnieniach ustalono, że spotykamy się w
Wielorybie - Sopot, ul. Podjazd

http://www.trojmiasto.pl/ob.phtml?id_ob=669

Nie trzeba tam płacic za wejście tudzież dyskoteki i nie wywalają o 24:00.

Stolik zarezerwowany na moje imię (tym razem ten w głębi, przy akwarium).
Zapraszam na 18:00

Eulalka