From: "MarekWoj" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
References: <9rbp94$hin$1@news.tpi.pl>
Subject: Re: protokół odbioru
Date: Sat, 3 Nov 2001 18:47:09 +0100
Lines: 33
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
NNTP-Posting-Host: dial-827.wroclaw.dialog.net.pl
X-Original-NNTP-Posting-Host: dial-827.wroclaw.dialog.net.pl
Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
X-Trace: news.vogel.pl 1004809017 dial-827.wroclaw.dialog.net.pl (3 Nov 2001 18:36:57
+0200)
X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!news.vogel.pl!nnrp
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:71938 pl.rec.dom:4244
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Robert" <r...@z...com.pl> napisał w wiadomości
news:9rbp94$hin$1@news.tpi.pl...
> Witam
> prosze doradzcie , miałem pierwsze odebranie mieszkania , spisane usterki
> podany termin ich usuniecia podpisy wszystkich obecnych w komisji itp.
> termin usuniecia minął sprawdzam co zrobili i .... usuneli troche
drobiazgów
> a sporo rzeczy zostało.
> Poradzcie co robic kolejny protokół spisywac ?? jakie zawrzec
sformułowania
> zeby taki protokół był dokumentem wiażącym strony a konkretnie wykonawce
do
> usuniecia usterek do danego dnia ? zeby nie mógł sie wywinąc ? i zeby
mozna
> było postraszyc prawnikiem ??
> Plizzzz
> Bo mnie juz krew zalewa jak widze to tempo pracy i podejscie do klienta
> Pozdrowka
> Robert
>
>
----------------------------------------------------
----------
Po odczekaniu ostatecznego terminu usuniecia usterek masz prawo usunac je na
wlasny koszt i obciazyc tym kosztem tego, kto mial to pierwotnie zrobic .
MW
|