Re: prowadzenie samochodu przez osobę bez rąk

Data: 2007-02-08 11:19:28
Temat: Re: prowadzenie samochodu przez osobę bez rąk
Od: "LM" <l...@g...pl>

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tnd9g1d64zsuzp@adam...

> Z tym raczkowaniem to przesada chyba...
>
> Ja pierwszy taki samochód miałem w 1977 roku...

Ja niewiele później - ale to wiele nie zmienia.

Ile jest w Polsce warsztatów, które oferują przeróbkę samochodu Z
HOMOLOGACJĄ na to co robią?
Ilu dealerów oferuje (nawet na zamówienie) katalog samochodów dostosowanych
do rozmaitych niepełnosprawności?

Fiat ma jakiś program, a poza tym? Głównie jakieś domorosłe warsztaty, gdzie
owszem, przerobią - czasem nawet całkiem nieźle, ale to wszystko jest mocno
szemrane, bo nie dostajesz homologacji i tak przerobione auto właściwie nie
powinno być dopuszczone do ruchu. Wszyscy na to przymykają oko i na razie
nie ma tematu, ale niech się zdarzy wypadek śmiertelny, albo - odpukać -
seria wypadków z udziałem takich samochodów, to zobaczysz jaka zacznie się
jazda...

No chyba że o czymś nie wiem, ale to chętnie się dowiem, bo pewnie za jakiś
czas będę zmieniał auto i tematem jestem żywotnie zainteresowany

LM