Re: przedawkowałem kawe help!!

Data: 2004-02-20 14:09:16
Temat: Re: przedawkowałem kawe help!!
Od: "M." <n...@h...com>

Przedawkowanie kofeiny niesie za sobą poważne konsekwencje: przy
przedawkowaniu powyżej 0,5 g powoduje silne pobudzenie psychoruchowe,
przyspieszenie i niemiarowość serca, bardzo silne zwiększenie diurezy,
nudności, wymioty i osłabienie. W skrajnych przypadkach (w silnym zatruciu)
występują drgawki i porażenie ośrodka oddechowego. Dawka śmiertelna kofeiny
dla człowieka wynosi 10 gramów.

Zawartość kofeiny w filiżance (140ml) kawy
z ekspresu 115mg
filtrowana 80mg
bezkofeinowa 3mg
instant zwykła 65mg
instant bezkofeinowa 2mg.

Proponuję zgłoszenie się do lekarza, samodzielne zjadanie całego opakowania
środków kupionych w aptece mogło pogorszyć sprawę. Chyba lubisz wszystko na
maxa - jak kawa to pół na pół z wodą, jak leki to od razu cały listek.
Wnioskuję, że piłeś kawę pierwszy raz w życiu, o zażywaniu leków
(jakichkolwiek, nawet tych kupionych bez recepty) nie wspomnę.

M.