[przedszkole] mycie zebow a sanepid

1. Data: 2009-11-09 09:02:25

Temat: [przedszkole] mycie zebow a sanepid
Od: ...@...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

w Zielonej Gorze w przedszkolu, do ktorego uczescza moja corka, dzieci
nie myja zabkow po posilkach - bo jest problem z sanepidem. Sanepid
wpadl i przyladowal jakies mandaty, za to ze kubki sa brudne (np. od
resztek pasty - bo dziecko nie domylo), ze szczoteczki wraz z kubkami
stoja na polce a nie w oddzielnych przegrodkach i ew. moga sie zetknac
ze soba (i przekaza sobie bakterie)......

Jakos nikt tej sprawy nie chce rozwiazac. Ten stan trwa od zeszlego
roku.

Mozecie sie wypowiedziec, jak to jest u was? Czy Sanepid przelecial
sie tylko po Zielonej Gorze, czy po calej Polsce.

2. Data: 2009-11-09 18:38:11

Temat: Re: [przedszkole] mycie zebow a sanepid
Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

...@...pl pisze:

> Mozecie sie wypowiedziec, jak to jest u was? Czy Sanepid przelecial
> sie tylko po Zielonej Gorze, czy po calej Polsce.

Poznań - po wizycie sanepidu każda szczoteczka jest zamykana w
dostarczonym przez rodzicow etui.
Jak kubki im brudne to mozna rozwazyc jednorazowe - glupota, ale lepiej
to niz nie myc zebow

pozdr

3. Data: 2009-11-09 22:10:07

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...@...pl pisze:
> [...]
>
> Mozecie sie wypowiedziec, jak to jest u was? Czy Sanepid przelecial
> sie tylko po Zielonej Gorze, czy po calej Polsce.

u nas w warszawie sanepid tez zakazal mycia zebow...
i nie myje dzieciarnia (poza myciem w domu)...

Maja

4. Data: 2009-11-10 07:42:11

Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Nov 2009 10:02:25 +0100, ...@...pl wrote:

> [...]
>
>Mozecie sie wypowiedziec, jak to jest u was? Czy Sanepid przelecial
>sie tylko po Zielonej Gorze, czy po calej Polsce.

czyli widac, ze jest to ogolnopolska zorganizowana akcja, a moze to
jeszcze wedlug zalecn unijnych?

A co do tych etui, to wg mnie troche bez sensu, bo szczotka musi
wyschnac, a w takim zamknieciu to jak?

--
ThinkXtra

5. Data: 2009-11-10 09:27:32

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...pl pisze:
> czyli widac, ze jest to ogolnopolska zorganizowana akcja, a moze to
> jeszcze wedlug zalecn unijnych?

Moze jeszcze lobbowana przez stomatologow? Bo przez producentow pasty
raczej nie.
I.

6. Data: 2009-11-11 08:43:58

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...pl pisze:
> On Mon, 09 Nov 2009 10:02:25 +0100, ...@...pl wrote:
> A co do tych etui, to wg mnie troche bez sensu, bo szczotka musi
> wyschnac, a w takim zamknieciu to jak?

może i bez sensu, ale działa bo dzieciaki myją

P.S. Dlaczego szczotka musi wyschnąć?

7. Data: 2009-11-11 11:44:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Forr <f...@i...pomin.pl> tak oto plecie:

> może i bez sensu, ale działa bo dzieciaki myją
>
> P.S. Dlaczego szczotka musi wyschnąć?

Aż tak bardzo lubisz grzyby?

Qra

8. Data: 2009-11-11 20:36:20

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Forr <f...@i...pomin.pl> tak oto plecie:

> Aż tak bardzo lubisz grzyby?

No, qrki są niczego sobie ;-)

Sylwia

9. Data: 2009-11-11 20:37:29

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> Mozecie sie wypowiedziec, jak to jest u was? Czy Sanepid przelecial
> sie tylko po Zielonej Gorze, czy po calej Polsce.

U nas chyba sie sanepid nie przelatywal, bo dzieciaki w przedszkolu myja.
Szczoteczki stoja w osobnych kubeczkach, bez opakowan.

Sylwia

10. Data: 2009-11-16 00:00:10

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> On Mon, 09 Nov 2009 10:02:25 +0100, ...@...pl wrote:

> A co do tych etui, to wg mnie troche bez sensu, bo szczotka musi
> wyschnac, a w takim zamknieciu to jak?

Normalnie, zamiast wymieszane zarazki na szczoteczkach uschnac, beda sie
rozwijac w odpowiednim mikroklimacie.
zx

Tapczan / stelaz / lózko 100x200 cm ?
lekko przeterminowane - Dzień Nauczyciela
Dezodorant dla małolata.
edukacja wczesnoszkolna - podręcznik "Już w szkole"
Łóżko piętrowe czy coś innego ?