Dezodorant dla małolata.

1. Data: 2009-10-19 16:42:31

Temat: Dezodorant dla małolata.
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że niedługo Młody zacznie potrzebować wspomagania antysmrodowego poza
mydłem i wodą, chciałam Was zapytać, drodzy rodzice płci obojga, czy są na
rynku jakieś dezodoranty dedykowane dla chłopców. Nie chciałabym kupić mu
czegoś, czym będzie pachniał jak własny ojciec. Dla dziewczynek jest cała
masa "mydlanych" zapachów, a dla chłopców? Czego uzywaja Wasi synowie?
Justyna

2. Data: 2009-10-19 17:02:08

Temat: Re: Dezodorant dla małolata.
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:
> Jako że niedługo Młody zacznie potrzebować wspomagania antysmrodowego poza
> mydłem i wodą,

A co to takiego się wydarzy, że zacznie potrzebować wspomagania ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

3. Data: 2009-10-19 17:04:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> A co to takiego się wydarzy, że zacznie potrzebować wspomagania ?

Burza hormonów, pryszcze, przetłuszczające się włosy... Okres dojrzewania.
Justyna

4. Data: 2009-10-19 17:10:06

Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> Czego uzywaja Wasi synowie?

Tego, co ich tatowie ;-)
A konkretnie przywiązani jesteśmy do antyperspirantów w kulce firmy AA
Oceanic. W miarę stonowany zapach, choć natknąłem się nawet kiedyś na
bezzapachowy. Z tego, co się orientuję, to chyba nie ma jakichś specjalnych
dezodorantów dla męskich podlotków.

5. Data: 2009-10-19 17:10:52

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czegoś, czym będzie pachniał jak własny ojciec. Dla dziewczynek jest cała
> masa "mydlanych" zapachów, a dla chłopców? Czego uzywaja Wasi synowie?

Nie wiem w jakim wieku jest Twój Młody, ale nasza dermatolog zalecała dla
młodocianych dezodorant bez soli glinu.

Czyli konkretnei ja znalazłąm 3 modele na rynku (oczywiście wszystkie w
odpowiedniej cenie): Sanoflore (ok. 30 zł; pachnie mocno rozmarynowo i
trochę to moze drażnić, niezależnie od płci), Avene (trafiłam na promocji w
Superpharm też za ok. 30)- bardzo delikatny neutralny zapach oraz był
jeszcze w ww sklepie Nuxe ale za chyba 50 zł (darowałąm sobie wąchanie :-).
Innych nie namierzyłąm, a szukam juz dosć długo.

Pozdrawiam,

Monika

6. Data: 2009-10-19 17:19:43

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Burza hormonów, pryszcze, przetłuszczające się włosy... Okres dojrzewania.

O rany, mam ( mamy ) to jeszcze przed sobą :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

7. Data: 2009-10-19 17:47:31

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baloo wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> Tego, co ich tatowie ;-)

No nie! Mowy nie ma. Za dobrze pamiętam czasy, kiedy cała ulica a Old Spicem
z Węgier pachniała;-)

> A konkretnie przywiązani jesteśmy do antyperspirantów

Antyperspirant odpada ze wzgledów światopogladowych ;-). Ja mam złe
doświadczenia z tego typu kosmetykami, i dziecku za żadne Chiny nie
zafunduję.

> W miarę stonowany zapach, choć natknąłem się nawet kiedyś na
> bezzapachowy. Z tego, co się orientuję, to chyba nie ma jakichś
> specjalnych dezodorantów dla męskich podlotków.

Właśnie o "w miarę stonowany" mi chodzi, bo jak sobie pomyślę o kilkunastu
facetach wyperfumowanych tatowymi dezodorantami w jednym pomieszczeniu, to
mi się słabo robi;-)

Justyna

8. Data: 2009-10-19 17:52:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika wrote:

> Nie wiem w jakim wieku jest Twój Młody, ale nasza dermatolog zalecała dla
> młodocianych dezodorant bez soli glinu.

Na razie 12 lat.

> [...]
> jeszcze w ww sklepie Nuxe ale za chyba 50 zł (darowałąm sobie wąchanie
> :-). Innych nie namierzyłąm, a szukam juz dosć długo.

Ceny faktycznie jak dla nastolatka;-). Ale Avene sobie zapamiętam, dzięki.
Rozmaryn mam na oknie i chyba nikt bez kataru nie zniósłby tego aromatu;-)

Czyli nadal pozostaje organoleptyczne poszukiwanie?
Justyna

9. Data: 2009-10-19 17:53:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> O rany, mam ( mamy ) to jeszcze przed sobą :)

To chyba pomyliłeś grupy, bo to jest grupa o dzieciach, a nie dla dzieci ;-)
Justyna

10. Data: 2009-10-19 17:59:26

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> To chyba pomyliłeś grupy, bo to jest grupa o dzieciach, a nie dla dzieci ;-)

No fajnie, jestem dzieckiem 40+ letnim :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

edukacja wczesnoszkolna - podręcznik "Już w szkole"
Łóżko piętrowe czy coś innego ?
Przedszkole publiczne a niepubliczne ...
Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?
Sekcja porządkowa