przeglad prasy

11. Data: 2013-04-10 08:58:35

Temat: Re: przeglad prasy
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisal w wiadomosci
news:5165257b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> Wzorzec zaklamania: fajnopolka Haneczka nasza kochana. Nie ma znaczenia,
> ze to rzad osobiscie zostal zlapany na wielu klamstwach, które wykluczjaa
> konkluzje o bledzie pilota czy pancernej brzozie. Haneczka sie otóz
> oburza, ze ktos zada sprawiedliwosci i uczciwego dochodzenia. No niech by
> iuzadal nawet, ale tak grzecznie, w salonie Adasia M.- ladnie poprosi, a w
> ogóle niepytany- niech milczy. I dlaczego to ma byc w ogóle Kaczynski-
> skoro ma zepsute zeby. Taki sie w ogóle nie powinein pokazywac publicznie-
> fe!

Wytrzyj sline z kacikow.

12. Data: 2013-04-10 09:09:08

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 10:58, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Uzytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisal w
wiadomoscinews:5165257b$0$1231$65785112@news.neostra
da.pl...

e.googlegroups.com...

> Wytrzyj sline z kacikow.

Spooko.
To sie teraz nazywa MERYTORYCZNA dyskusja.

13. Data: 2013-04-10 09:28:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> [...]

e.googlegroups.com...

>Spooko.
>To sie teraz nazywa MERYTORYCZNA dyskusja.

Yeap.

14. Data: 2013-04-10 09:34:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

>Spooko.
>To sie teraz nazywa MERYTORYCZNA dyskusja.
Jak przypuszczalem, twój kundelek juz mnie obszczekal.:-)
Merytoryczna dyskusje, powiadasz? Histeria, która wywoluja ludzie, majacy
dosc klamstw i przekretów produkowanych przez wlasny rzad Ci sie nei podoba?
A imie jej- Obluda:-((
--
Demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

15. Data: 2013-04-10 09:39:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Merytoryczna dyskusje, powiadasz? Histeria, która wywoluja ludzie, majacy
> dosc klamstw i przekretów produkowanych przez wlasny rzad Ci sie nei

egzaktly, imie twej histerii to obluda

16. Data: 2013-04-10 09:45:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 10:57, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:a506d8bd-adf4-4bd5-a649-c641f1cc9d04@
w1g2000vbw.googlegroups.com...

m1g2000vbe.googlegroups.com...

> Jasne. SLD z PO organzuja gdziejestkrzyzowe miesiecznice, oraz coraz to
> nowych maciorewiczowych odkryc dokonuja.

Skoro tak twierdzisz.

> Uhm, obrabowany z zegarka uczestniczy w rabunku.

Wiedziałem, że napisanie "W tym wypadku" - nic nie da.

> Pomysl.

Nie chcesz uzasadnić własnej tezy - twoja sprawa.

Dębska

17. Data: 2013-04-10 09:47:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
> [...]
w1g2000vbw.googlegroups.com...

m1g2000vbe.googlegroups.com...

>Nie chcesz uzasadnić własnej tezy - twoja sprawa.

Naprawde nic Ci do glowy nie przychodzi? Nic a nic?

18. Data: 2013-04-10 10:04:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 11:47, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> U ytkownik "Przemys aw D bski" <p...@g...pl> napisa w wiadomo
cinews:11aba794-0008-4932-950f-dbbb51cd11d1@c15g2000
vbl.googlegroups.com...

> Naprawde nic Ci do glowy nie przychodzi? Nic a nic?

No napisałem - widzę korzyść dla pis w postaci spajania własnego
elektoratu. Więcej nie bardzo - więc pytam.

Dębska

19. Data: 2013-04-10 10:16:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...
> [...]
be.googlegroups.com...

>No napisałem - widzę korzyść dla pis w postaci spajania własnego
>elektoratu. Więcej nie bardzo - więc pytam.

To po pierwsze, albowiem zelaznosc elektoratu nie jest odporna na
e(ko)rozje. Po drugie goebbelsowskie setki swoje robia - kolejne zabiegi
maciorewicza z wynajdowaniem biniendow itp ciagle pracuja. Po czwarte o
politykach musi byc slychac, inaczej wypad - a ten temat automatycznie
zapewnia reklame w mediach, gdyz jak pisalem mediom samym na nim zalezy.

Teraz z drugiej strony - gdyby nagle nabrali wody w usta, podczas gdy zamach
oglosili tuz po katastrofie, to byla dopiero katastrofa, tu nawet niektorzy
zelazni mogliby nie wytrzymac.

Histeria pisu jest - i juz tak pozostanie.

20. Data: 2013-04-10 10:41:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 08:05, Hanka <c...@g...com> wrote:

Slowk kilka do naszej do rozmowy:

"Oto jak pogodzić Polaków

Od kilku lat trwa debata czy przedsmoleński, a szczególnie posmoleński
rów między Polakami można zasypać, czy podziały można przezwyciężyć.
Otóż można. Jest na to jednak tylko jeden, jedyny sposób. Wszyscy,
którzy dotąd mówili, że zamachu w Smoleńsku nie było albo mówili, że
nie wiedzą co się zdarzyło i dlaczego, muszą jasno i gremialnie
powiedzieć - BYŁ ZAMACH!

Żadna inna wersja nie jest do zaakceptowania przez pana Jarosława,
pana Antoniego i ich partię oraz zwolenników. Tu nie ma miejsca na
półcienie. Partia ta postawiła na teorię zamachową, głosi teorię
zamachową i głosić jej nie przestanie. Wszystkich, czyli większość,
którzy uznają teorię zamachową za absurd, funkcjonariusze i agitatorzy
tej partii uznają za zdrajców albo półgłówków, co zresztą mówią
otwarcie. Nie będzie więc żadnej zgody ani dziś, ani za rok, ani za
pięć, ani za dziesięć. Chcemy zgody musimy przyznać, że błądziliśmy i
opowiedzieć się za zamachem.

Oczywiście zgoda na teorię zamachową musi mieć konsekwencje.
Komorowski i Tusk jako zdrajcy, a może i zamachowcy, muszą złożyć
urzędy. Wybory wyborami, ale skoro naród się pomylił pomyłkę trzeba
naprawić. Nie mogą przecież rządzić nami zdrajcy, a może i zamachowcy.
Urząd prezydenta musi objąć Jarosław Kaczyński, którego pozbawiono
prezydentury przez wprowadzenie narodu w błąd. Jeśli Jarosław
Kaczyński chce objąć urząd premiera, co mu się należy, bo to jego
święte prawo i wybory są tu zbędne, bo znowu ktoś może wprowadzić w
błąd, to zostaje premierem, a prezydentura idzie do kasacji."

http://tomaszlis.natemat.pl/57433,oto-jak-pogodzic-p
olakow

Brak aborcji.
Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.
Stare porzekadło.
Proszę o staranne formatowanie tekstów.
Urodzeni bandyci