przeglad prasy

31. Data: 2013-04-10 13:41:38

Temat: Re: przeglad prasy
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 15:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ponad połowa Polaków uważa, że NIE WYJAŚNIONO przyczyn tragedii.

Widocznie Antek M. ma słaby dar przekonywania.

Dębska

32. Data: 2013-04-10 13:55:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 kwietnia 2013 10:58:35 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Uzytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisal w wiadomosci

.googlegroups.com...

> Wytrzyj sline z kacikow.

Na szczepienie p-wsciekliznie go od razu poslij... ;P

33. Data: 2013-04-10 13:57:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 kwietnia 2013 15:41:38 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Widocznie Antek M. ma słaby dar przekonywania.

Albo jeszcze za maly(za duzy*) dostep do mediow...

*-niepotrzebne skreslic

34. Data: 2013-04-10 14:18:58

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Widocznie Antek M. ma słaby dar przekonywania.

No właśnie. Bo w całej tej sprawie nie chodzi o to, że rząd i podległe mu
organy bezczelnie okłamują społeczeństwo chcąc na siłę obciążyć winą ofiary.
Furda tam, że już nawet sami przyznają, że nie było żadnych nacisków w
kabinie pilotów ani okrzyków "ląduj dziadu" z wiadomego fotela. W tej całej
sprawie chodzi tylko o to, że kiedyś złowrogi Macierewicz walnął babola o
helu. Zgadzam się z Tobą
:-(((
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

35. Data: 2013-04-10 14:19:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 15:31, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w
wiadomościnews:3636ac43-1bd5-42f3-908f-ba34e4af4ec1@
h1g2000vbx.googlegroups.com...

cm2g2000vbb.googlegroups.com...

polakow

> Pis to paria skrajnie antypolska, wspiera patologiczne zachowania jak
> kibole i inne wszy.., by mieć elektorat i kariery za pomocą
> patologicznego elektoratu, nikt nie myśli tu o Polsce. A takich jak ty
> antypolaków, w dwie godziny powinno się spakować i bilet w jednym
> kierunku do watykanu lub powiesić za zdradę ojczyzny.
>
> Proszę o wskazanie mi, gdzie ja w ogóle wspominam o partii PIS. Choćby i w
> sposób pośredni.
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
> [...]

samolot.

36. Data: 2013-04-10 14:26:19

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>Przecież wypisujesz non stop o zamqchu jak widomo że Kaczka rozwaliła
>samolot.

Ano tak. Tobie wiadomo. Ja nie miałem takiego objawienia.

--

Chiron

37. Data: 2013-04-10 14:37:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 16:18, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
> sprawie chodzi tylko o to, że kiedyś złowrogi Macierewicz walnął babola o

Możesz sobie nazywać to babolem, ale fakty są takie że tam był
rozpylony hel.

Dębska

38. Data: 2013-04-10 14:43:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 16:26, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości

> Ano tak. Tobie wiadomo. Ja nie miałem takiego objawienia.
>
> --
>
> Chiron

To nie objawienie, mechanizm jest logicznie taki sam jak antysemityzm,
czyli ja zwaliłem w gacie to Truskawki winne, ktoś próżny uciekający
od tego kim jest, nie widzi że nasrał/katastrofa/ ale są konsekwencje,
więc przecież w swoim mniemaniu, on jest cudowny, to ktoś inny nasrał,
a ten co mój upragniony urząd zajmuje.

39. Data: 2013-04-10 14:59:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 16:43, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> od tego kim jest, nie widzi że nasrał/katastrofa/ ale są konsekwencje,
> więc przecież w swoim mniemaniu, on jest cudowny, to ktoś inny nasrał,

Są fakty z Gruzji jak nieodpowiedzialnie zachowuje się Kaczyński, są
wypowiedzi pilotów którzy z Kaczyńskim bali się latać, zachowanie pis
w całości to lot polski nad smoleńskiem ,gdy się myśli o karierach i
zamiast piętnować patologię ją się tworzy. W normalnym kraju Pisowcy
siedzą przed sądem i jednym z oskarżeń jest katastrofa samolotu.

40. Data: 2013-04-10 15:20:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawy glos rozsadku.
Paweł Artymowicz, polski astrofizyk, doktor habilitowany w zakresie
astronomii ze specjalnością astrofizyka, profesor i wykładowca
University of Toronto.

" - Ta sprawa nie może jednak pozostać w zawieszeniu w nieskończoność,
bo Polacy są przez nią podzieleni. Sprawa nie chce wygasnąć, ten ogień
jest ciągle podtrzymywany przez stronę panów Macierewicza i
Kaczyńskiego. Trzeba to jakoś rozwiązać.

- No właśnie, jak?

- Katastrofę powinni wyjaśnić naukowcy z pomocą państwa. Przecież ono
jest trzecią stroną, a w tej chwili stoi zupełnie z boku. Jakby go to
wszystko nie obchodziło i demonstruje tym samym lekceważący stosunek
do tak ważnej katastrofy. Jeśli to nastawienie się zmieni, to wydaje
mi się, że wszystko uda się rozwiązać. Wtedy wreszcie polityka
informacyjna. Ludzie - po pierwsze - będą informowani co zrobiła
komisja Millera. Po drugie będzie możliwe dokończenie badania tej
katastrofy.

- Co to znaczy?

- Trzeba zrobić to, czego normalnie komisje badania wypadków
lotniczych nie robią, czyli przeprowadzić dodatkowe badania techniczne
i naukowe szczegółów tej katastrofy. One nie miałyby za zadanie
określić szczegółów tej katastrofy czy winnych, bo to należało do
odpowiednich organów państwa. Natomiast naukowcy powinni się
wypowiedzieć na temat przebiegu tej katastrofy. Społeczeństwo
chciałoby wiedzieć co dokładnie się tam zdarzyło, bo to bardzo ważna
dla wszystkich sprawa i trzeba w niej podjąć wyjątkowe kroki.

Ta wyjątkowość powinna także polegać na tym, że państwo odtajni
materiały z dochodzenia, których na ogół nie odtajnia. Zwyczajowo
komisje badania wypadków lotniczych nie publikują na przykład ścieżki
dźwiękowej czy całego zapisu czarnych skrzynek, ale jedynie raporty,
które są zapisem ich prac. Te transkrypty nie ujawniają wszystkich
szczegółów. W tym przypadku apeluję o jak największą otwartość, o jak
najdokładniejsze wyjaśnienie wątpliwości i przeznaczenie pewnych
środków dla naukowców, żeby mogli prowadzić badania.

Wtedy szybko okaże się, że te wszystkie mgliste historie z
zamrażaniem, obezwładnianiem samolotu, jedno-, dwu- czy już teraz
czteropunktowymi wybuchami, które zdarzyły się w dowolnej chwili
utraciłyby jakąkolwiek wiarygodność. Myślę, że z pomocą rządu i
Polskiej Akademii Nauk polscy naukowcy są w stanie zakończyć tę sprawę
w ciągu roku czy dwóch. Ważne jest także, by do Polski wrócił wrak, a
uczeni mogli go zbadać. Wtedy będą w stanie stwierdzić, czy była tam
jakaś ingerencja osób trzecich. To będzie zakończenie sprawy. Jeśli
nie, wszystko zostanie w zawieszeniu."

http://natemat.pl/57371,prof-pawel-artymowicz

Brak aborcji.
Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.
Stare porzekadło.
Proszę o staranne formatowanie tekstów.
Urodzeni bandyci