Re: przeklete gruczoly ;) bylo sok z czarnego bzu mojej babci

1. Data: 2003-02-28 08:27:28

Temat: Re: przeklete gruczoly ;) bylo sok z czarnego bzu mojej babci
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a poniewaz dziś dzwoniłam do niej wypytać "gdzie sa te przeklęte
> gruczoły, co jej trzeba z ozorków wyciąć?!", zapytałam przy okazji o

Przepis na sok powedrowal do archiwum, ale mam prosbe. Jesli mozesz, to
opisz gdzie sa te przeklete gruczoly. Bardzo lubimy ozorki w galarecie i
za kazdym razem jak mam je wycinac, to cos tam wycinam, ale pewnosci nie
mam. Poza tym po moim wycinaniu, to z ozorka zostaje sam jezyczek i sadze
ze to za duze straty.
Pozdoawiam Ulka

1. Data: 2003-03-01 11:33:52

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
galarecie i
> za kazdym razem jak mam je wycinac, to cos tam wycinam, ale pewnosci

No więc to są te dwa wystające pypcie u nasady ozora (w tej grubszej
częsci), które należy zrównać z powierzchnią ozora.

W kupowanych w markecie ozorkach gruczoły przeważnie sa wycięte.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-03-03 08:35:56

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki. Mam wrazenie, ze za duzo wycinalam :))

w radiu wlasnie uslyszalem... CD
Re: wina domowej roboty
Re: Soczyste steki - jak?
sos z pomidorow
Jak powinien wyglądać prawidłowo zrobiony zakwas na chleb? Pomóżcie!