w radiu wlasnie uslyszalem... CD

1. Data: 2003-02-28 07:43:54

Temat: w radiu wlasnie uslyszalem... CD
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Kto mial wlaczone wczoraj radio na PRIII
o godzinie 16.37, ten mogl usluszec mniej wiecej
cos takiego:

"Prosze Panstwa, prosze sie nie obawiac,
paczki w Unii beda nadal tluste. Chcielismy
tylko wysondowac Panstwa opinie...".

No i wysondowali, tylko nadal nie wiem po co
takie glupoty prowokowac na antenie?

waldek
==========

1. Data: 2003-02-28 09:04:11

Temat: Re: w radiu wlasnie uslyszalem... CD
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paczki w Unii beda nadal tluste. Chcielismy
> tylko wysondowac Panstwa opinie...".
>
> No i wysondowali, tylko nadal nie wiem po co

Waldku, redaktor Michal Kowalewski sam wypowiedzial sie w poprzednim watku "w
radio wlasnie uslyszalam..." i przeprosil za ewentualne wprowadzenie sluchaczy
w blad.
Nie ma co sie denerwowac, to mial byc zart, taka mala prowokacja :).
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-28 10:49:34

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waldku, redaktor Michal Kowalewski sam wypowiedzial sie w poprzednim watku "w
> radio wlasnie uslyszalam..." i przeprosil za ewentualne wprowadzenie sluchaczy
> w blad.
============
No tak, przepraszam. Tamten watek byl tak dlugi,
ze usnalem, zanim dotarlem do Sz.P. Redaktora.

waldek
============

1. Data: 2003-02-28 11:03:42

Od: "Lukasz Madeksza@Uni" <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Nie ma co sie denerwowac, to mial byc zart, taka mala prowokacja :).

_Ale_ w Polsce mozna uslyszec tyle mitow i bzdur na temat UE, czesto
wyglaszanych przez tzw. osoby publiczne, ze moim zdaniem nie powinno sie
takich "zartow" robic. Ktos uslyszy, nie dotrze do niego sprostowanie i
bedzie mial _falszywy_ obraz. A referendum niedlugo. Nie kazdy musi byc
zwolennikiem przystapienia do UE, ale argumenty powinny byc _prawdziwe_ i
_rzeczowe_.

Lukasz "Mikie" Madeksza

1. Data: 2003-02-28 11:30:50

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie mial _falszywy_ obraz. A referendum niedlugo. Nie kazdy musi byc
> zwolennikiem przystapienia do UE, ale argumenty powinny byc _prawdziwe_ i

Zapewne masz racje. Sam pomysl o zakazie sprzedazy paczkow byl tak bzdurny, ze
od razu stwierdzilam, ze to zart. Jednakze z drugiej strony wchodzi w zycie
tyle bzdurnych przepisow, ze ten nie bylby pod tym wzgledem nadzwyczajny.
Ostatnio wszedl w zycie przepis o zakazie handlu obwoznego roznymi towarami,
m.in. pieczywem, nie wolno wiec sprzedawac roznego rodzaju obwazankow, bajgli
itp. na odpustach, targowiskach, podobnie inne towary ktorych nie pomne. Nie
wiem, czy ma to jakis zwiazek z UE, czy tez nie, natomiast w wielu przypadkach
przepisy wprowadzane w Polsce sa ostrzejsze niz w Unii.

Jezeli ktos nie sluchal uwaznie audycji, a jest zagorzalym milosnikiem paczkow,
moze w referendum zaglosowac przeciwko wejsciu Polski do Unii...

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-28 13:32:45

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli ktos nie sluchal uwaznie audycji, a jest zagorzalym milosnikiem paczkow,
> moze w referendum zaglosowac przeciwko wejsciu Polski do Unii...
===========
Zgadam sie, chociaz nie z powodu paczkow,
ale dokonanego juz zniszczenia przez unie dobrej,
polskiej kielbasy i szynki. :-{{{
A jesli chodzi o PRIII to jest raczej znany
z powaznych i rzeczowych dyskusji.
Moze wiec trzeba zaczac z wieksza rezerwa ich sluchac,
a moze poziomem tez dostosowuja sie
do standardow unijnych...

waldek
===========

1. Data: 2003-02-28 14:00:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Feb 2003 12:30:50 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]

juz raz na pewno pisalam o artykule bardzo ciekawym w naszej
prasie na team , co sobie inne kraje orbia z tych zakazow
UE...pokazywali zdjecia z targowisk z malych miejscowosci po
Europie...odpowiedniki wszystkiego tego, o co w Polsce ludzie
sobie resztki klakow wyrywaja jak byka na ladach, na straganach,
wcale nie pojedynczych, ba, we Francji nawet teraz jeszcze sa tu
i tam ceny we frankach podawane. zapewne mowie tu o miejscach
prowincjonalnych, ale nie o to chodzi.... poza tym od kiedy to
Polacy sa tacy praworzadni i boja sie zakazow?

Mama Borsuka
K.T. - starannie opakowana

Re: wina domowej roboty
Re: Soczyste steki - jak?
sos z pomidorow
Jak powinien wyglądać prawidłowo zrobiony zakwas na chleb? Pomóżcie!
robot kuchenny