przepraszam,

31. Data: 2019-12-17 15:15:29

Temat: Re: przepraszam,
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

sprobuj, moze zasniesz
---
spie jak jestem zmeczony az milo
nie POtrzebuje wsPOmagaczy ;)

32. Data: 2019-12-17 17:03:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 14:15, m...@g...com pisze:
> sprobuj, moze zasniesz
> ---
> spie jak jestem zmeczony az milo
> nie POtrzebuje wsPOmagaczy ;)

ty ciagle w raju

--
gazebo

33. Data: 2019-12-17 18:39:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2019 o 15:13, m...@g...com pisze:
> A czy zapytali go, czy kobiecie wolno oddalić męża?
> I co odpowiedział?
> ---
> Nie przyszlo im to raczej w czasach patriarchatu do glowy.

Co jeszcze im nie przyszło do głowy, czego w waszej książce nie napisali?

I dlaczego akurat to straciło na aktualności, a inne bzdury z tej
książki nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2019-12-17 18:44:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 17:39, Kviat pisze:

> Co jeszcze im nie przyszło do głowy, czego w waszej książce nie napisali?
>
> I dlaczego akurat to straciło na aktualności, a inne bzdury z tej
> [...]
i znowu mi sie przypomina dlaczego mezczyzna musi zdjac czapke w
Kosciele, ktos jeszcze pamieta dlaczego? wlasciwie to kobiecie nie wolno
zdjac, mezczyzne opromienia, cokolwiek to jest, kobieta nie ma do tego
prawa :) z drugiej strony z hamowania rozwodow poprzez przeniesienie ich
do sadow wojewodzkich nic nie wyszlo, dwie rozprawy, badz jedna i do
widzenia

--
gazebo

35. Data: 2019-12-18 01:30:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ty ciagle w raju
---
Raj sie bezPowrotnie sKOnczyl
teraz czekamy na tzw "Nie-bo"
Ale troche racji masz bo... :
...juz tu i teraz jak w Niebie
"Królestwo Boże pośród was jest"
http://ps-po.pl/2015/11/11/krolestwo-boze-posrod-was
-jest-12-listopada-2015/

36. Data: 2019-12-18 01:41:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Co jeszcze im nie przyszło do głowy, czego w waszej książce nie napisali?
I dlaczego akurat to straciło na aktualności, a inne bzdury z tej
Skoro twierdzisz ze to bzdury widac doglebnie te Ksiazke (czyli Biblie bo
"biblia" znaczy "ksiega") studiowales wiec najlepiej sam sobie i nam odPOwiesz ;P
Ja chetnie POczytm te twoje wyPOciny-wymiociny i sie czegos jeszcze o tobie dowiem
np co tak naprawde dowiodlo cie do takiej goraczKOwej niestrawnosci i nieuctwa :)))

37. Data: 2019-12-18 18:14:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2019 o 01:41, m...@g...com pisze:
> Co jeszcze im nie przyszło do głowy, czego w waszej książce nie napisali?
> I dlaczego akurat to straciło na aktualności, a inne bzdury z tej
> [...]

Nie. To ty twierdzisz, że te bzdury nie są bzdurami.

> widac doglebnie te Ksiazke (czyli Biblie bo
> "biblia" znaczy "ksiega") studiowales

Wiele książek przeczytałem i sporo jeszcze czeka na przeczytanie. Nie
tylko s-f i fantasy.
A z tego co tu wypisujesz wynika, że ty w życiu przeczytałeś (o ile
przeczytałeś...) tylko tę jedną i dlatego masz tak ograniczone horyzonty
i nie potrafisz odróżnić bzdur od rzeczywistości.

> wiec najlepiej sam sobie i nam odPOwiesz ;P

Ale ja się ciebie pytam, dlaczego tak wybiórczo traktujesz zapisy z tej
książki? Jedne uznajesz jako prawdę objawioną, a inne fragmenty nie, lub
uważasz, że się zdezaktualizowały?

Może reszta też się zdezaktualizowała? Dlaczego akurat to, a nie co
innego się zdezaktualizowało? Kto o tym decyduje? I skąd wiadomo, że
ten, kto o tym decyduje się nie myli?
Albo skąd wiadomo, że skoro autorom biblii coś nie przyszło do głowy i
tego nie napisali w biblii, to to czego nie napisali obowiązuje (albo
nie obowiązuje)?

(Mam nadzieję, że powyższe zdania nie są dla ciebie zbyt skomplikowane i
dasz radę zrozumieć o co pytam i przynajmniej spróbujesz odpowiedzieć,
starałem się pisać najprościej jak się da.)

Skąd wiesz, że wolno ci używać komputera i pisać posty na grupę
dyskusyjną w internecie? W biblii nic o tym nie ma.
Może to jedna z tych rzeczy, która autorom biblii nie przyszła do głowy,
więc nie napisali czy wolno czy nie, a to jest przez boga zakazane?

No i pójdziesz do piekła za używanie komputera.

> Ja chetnie POczytm te twoje wyPOciny-wymiociny i sie czegos jeszcze o tobie dowiem
> np co tak naprawde dowiodlo cie do takiej goraczKOwej niestrawnosci i nieuctwa :)))

Coś ci się znowu pomyliło. To nie ja twierdzę, że można chodzić po
wodzie, tylko ty. Więc to ty jesteś nieukiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2019-12-19 12:55:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Coś ci się znowu pomyliło. To nie ja twierdzę, że można chodzić po
wodzie, tylko ty. Więc to ty jesteś nieukiem
---
Kiedys ludzie twierdzili ze nie mozna latac.
Dzis twierdza ze nie mozna chodzic PO wodzie... ;P
A mozna zarowno latac jak i chodzic PO wodzie :)
I to nie jest kwestia nieuctwa czy nie-do-wiarstwa
co...niewiedzy. :)
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Lewitacja_(parapsych
ologia)
POdobno wierzysz Wikipedii ;P

39. Data: 2019-12-19 18:18:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2019 o 12:55, m...@g...com pisze:

> I to nie jest kwestia nieuctwa czy nie-do-wiarstwa
> co...niewiedzy. :)
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Lewitacja_(parapsych
ologia)
> POdobno wierzysz Wikipedii ;P

Nie bredź. Słowa tam nie ma na temat wiedzy.
A wręcz przeciwnie.

"w parapsychologii zdolność do swobodnego unoszenia własnego ciała
dzięki sile woli. Istnienie zjawiska lewitacji nie jest udowodnione
naukowo i dlatego zalicza się je do pseudonauki"

I czego znowu nie zrozumiałeś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2019-12-20 00:43:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

I czego znowu nie zrozumiałeś?
---
Chyba nie rozumiem tego jak mozesz myslec ze to co uwazasz
za "wiedze" wyczerpuje juz poznanie obiektywnej Rzeczywistosci ;)
Jestes wiec jakims prostackim gnostykiem i nikim wiecej ;P

Wszechświat danych wciąż rośnie.
Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"
Syn Polki z Wysp ma trafić do adopcji do pary gejów. Kobieta protestuje
Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Nawet Miller przeciw LGBT...