przetestuj się grupowiczu!

61. Data: 2010-04-07 11:30:03

Temat: Re: przetestuj się grupowiczu!
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Spadaj, weszko.

No i powiedz mi kiedyś jeszcze raz, że nie wzbudzam w tobie silnych
emocji. ;)

Ewa

62. Data: 2010-04-07 17:46:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-06 22:14, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

I to mnie niepokoi...

Qra, przyjrzawszy się wreszcie wynikom

63. Data: 2010-04-07 17:53:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-06 22:24, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 06-kwiecień-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> mi zdarza się, że testy wychodzą bardzo dziwnie.

Ciekawe.

> głównie poprzez moje nadzbyt upierdliwe nastawienie do pytań - często
> czuję, że są niejasne i niejednoznaczne - więc moja odpowiedź jest
> zazwyczaj jakaś uśredniona.

Ciekawe.

> jak go zrobiłem i wciskałem ostatni guzik do wyników - dostałem ekran ze
> zrzutem błędu i szlag mnie trafił. na szczęście dało się cofnąć i za
> następnym razem załapał... ale uważaj... :)

I słupek agresji pooooszybował....

Qra
--
Sytuacja była bez wyjścia. Waldemar wykorzystał wejście.

64. Data: 2010-04-07 20:19:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Reasumując: bardzo wyraźnie kiepsko skontruowany test, jak
> na mój gust, przynajmniej część A.

Stąd IMO nie warto się przywiązywać do tego typu diagnoz.

--

Paulinka

65. Data: 2010-04-07 20:25:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-06 22:14, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> I to mnie niepokoi...
>
> Qra, przyjrzawszy się wreszcie wynikom

Swoim czy moim ? :)

--

Paulinka

66. Data: 2010-04-07 20:26:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-kwiecień-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Stąd IMO nie warto się przywiązywać do tego typu diagnoz.

jasne - nie trzeba, ale zawsze można się zastanowić.
poza tym - to jest wersja beta i podejrzewam, ze oprócz funkcjonalności
jest testowany sam test - właśnie pytania, moce pozycji itd.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

67. Data: 2010-04-07 20:40:01

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> poza tym - to jest wersja beta i podejrzewam, ze oprócz funkcjonalności
> jest testowany sam test - właśnie pytania, moce pozycji itd.

Stwierdzam to na podstawie swoich stosunków kierownika z grupą, które
test określił na poziomie ~20%. Wychodzi na to, że ze mnie nielubiany
szef, który nie nagradza tylko karze itd. Zupełnie siebie tak nie widzę.
Mi sie z tego typu testów bardzo podobał test Balbina.

--

Paulinka

68. Data: 2010-04-07 20:42:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-07 22:40, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Chyba Belbina.

Qra
--
Dzieciaki! Nie sposób z nimi żyć, a zastrzelić nie wolno.

69. Data: 2010-04-07 20:42:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-07 22:25, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Moim. Twoje widziałam wcześniej.

Qra
--
Dzieciaki! Nie sposób z nimi żyć, a zastrzelić nie wolno.

70. Data: 2010-04-07 20:46:04

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-07 22:40, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Chyba Belbina.

Masz rację. Belbina. Kajam się nisko.

--

Paulinka

KTO WIE?
WINA
Można :-)
I jeszcze raz Wesołego Alleluja!
Czy częste nocne koszmary to zaburzenie psychiczne?