przycięcie pojedynczej płytki

1. Data: 2003-11-17 11:59:43

Temat: przycięcie pojedynczej płytki
Od: "lila " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdarzyło się tak, że w trakcie remontu uszkodzono jedna płytkę w terakocie.
Płytka została przed położeniem przycięta, coby do ściany pasowała.
Chciałabym tą ułomną płytkę wymienić ale niekoniecznie chcę wzywać fachowca
ani zanabywać specjalistycznego sprzętu. Czy są w Warszawie jakieś miejsca,
sklepy, w których taką pojedynczą płyteczkę mi przytną?

lila

1. Data: 2003-11-17 12:24:20

Temat: Re: przycięcie pojedynczej płytki
Od: "Katarzyna Antoń" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lila <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
miejsca,
> sklepy, w których taką pojedynczą płyteczkę mi przytną?

W marketach budowlanych są postawione maszynki do cięcia płytek. Kiedyś
pytałam czy można skorzystać z takiej maszynki, odpowiedziano mi, że nie
widzą przeszkód. Tylko tnę ja na własną odpowiedzialność - jak mi pęknie
płytka to będzie tylko moja wina.

Kasia

1. Data: 2003-11-19 12:43:40

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miejsca,
> sklepy, w których taką pojedynczą płyteczkę mi przytną?

cześć Lila :)
Kiedy chcesz to przyciąć? Jestem do dyspozycji :)

PS.. Ale przyciac to nie wszystko ... trzeba wyjac starą i włożyć nową...
dasz radę?

1. Data: 2003-11-19 12:44:11

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lila " <l...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
miejsca,
> sklepy, w których taką pojedynczą płyteczkę mi przytną?

Cześć Lila... kiedy chcesz to przyciąć? daj znać jestem do dyspozycji :)

1. Data: 2003-11-19 12:45:09

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widzą przeszkód. Tylko tnę ja na własną odpowiedzialność - jak mi pęknie
> płytka to będzie tylko moja wina.

Ciekawe :(.... pozwolili ciac na sprzecie do sprzedaży????

1. Data: 2003-11-21 07:41:02

Od: "lila " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marqzik <m...@w...pl> napisał(a):

> Cześć Lila... kiedy chcesz to przyciąć? daj znać jestem do dyspozycji :)

Halo! Prosze sprawdzic zawartosc skrzynki :)

lila

jak zrobic " otwory rewizyjne"
Renowacja forniru
sufit
Fw: Poszukuję ekipy do ułożenia płytek ceram.
zlew dwukomorowy z ociekaczem