Re: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.

Data: 2001-12-06 05:03:47
Temat: Re: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>

Użytkownik "A Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9uknvt$os3$1@news.tpi.pl...
> Mogę podjąć dyskusję tylko wydaje mi się, że z osobnikiem który symbol
> nazywa "...i złomu gipsowego" będzie to nieco utrudnione.

Z osobnikami tak już jest. Trudno z nimi rozmawiać. Spróbuj więc rozmawiać z
człowiekiem. Z takim, który ma wady i zalety. Który czasami ma niewłaściwy
pogląd np. na sprawę krasnali. Tylko tłumacząc mu osiągniesz zadawalający
Cię rezultat. Gniewaniem się na odmienne poglądy niczego nie załatwisz. Tym
bardziej, jeżeli będziesz wmawiał mu, że nie ma racji o czym świadczy jego
duży nos i krótkie nóżki, albo ze jest pijakiem.

>Krasnal dla mnie
> to - baśn, magia i aura przeniesione z książek do ogrodu (Tajemniczy
Ogród)
> i IMHO powinny one tam być.

Nawet nie doprowadziłeś do sytuacji, abym mógł się wypowiedzieć w tej
materii. Otóż ja uważam podobnie. Podobnie bo nieco inaczej niż Ty. Ty
sadzisz, że one powinny tam być. Ja jestem pewny. ONE TAM SĄ. Żywe, ciepłe,
z brodami z włosów, a nie z gipsu. Czasami są złośliwe: mam to po nich. Sa
gadatliwe. Ja tez lubię gadać, gdy mam jakiś ciekawy temat.

>Krasnal jest tylko symbolem.

I tu sie mylisz niewierny Tomaszu. KRASNOLUDKI SĄ NA ŚWIECIE.

>Mogę sobie
> wprawdzie wyobrazić ogród bez aury i magii np. ogród produkcyjny czy też
> przemysłowy ale czy chciałbyś w takim wypoczywać? Ja nie.

Na tej grupie, nie rozmawiamy o ogrodach przemysłowych. Pewnie nawet nie ma
czegoś takiego. My tutaj rozmawiamy o ogrodach dla przyjemności i dlatego
ja zwalczam gipsowe cudeńka.

> Czy ja komuś zarzucam opilstwo. Przecież wiem doskonale, że alkohol to
wróg
> ludzkości . . . pojedynczemu człowiekowi w umiarkowanych ilościach nie
> szkodzi.

Nie tylko zarzucasz opilstwo ale także wykazujesz osobnicze znamiona obłudy.
Wzbraniasz się przed nazywaniem rzeczy po imieniu. Gdy mnie nie podobają sie
gipsowe krasnale, to mówię o tym otwarcie. Jeżeli Ty rozpoznajesz u kogoś
delirium tremens to nie wzbraniaj się przed konsekwentnym nazywaniem rzeczy
po imieniu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to