przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?

21. Data: 2005-10-14 16:40:01

Temat: Re: przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
news:diom9c$qn3$1@news.wp.pl...

> Byłam w niedziele i nie zauwazyłam tego specjału, moze nie tam gdzie
> trzeba szukałam ?? Jutro skocze jeszcze raz.. tylko napisz gdzie dokładnie
> to jest, znaczy koło jakich produktów

to przyprawa, wiec stoi w przyprawach:) charakterystyczny, okragly sloiczek.

22. Data: 2005-10-14 17:33:01

Od: "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> to ja polecalam. a gdzie konkretnie w wwie mieszkasz, to ci polece sklep:)
> znasz siec bomi?

Na Kabatach. Bylam w tamtejszym Tesco, Leclerku, Geancie. Bomi znam, jest
na Ursynowie?
A.

23. Data: 2005-10-14 17:40:11

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> to przyprawa, wiec stoi w przyprawach:) charakterystyczny, okragly
> sloiczek.

no ja wiem :) ale nie zauważyłam po prostu, albo nie było... nie wazne,
jutro ide na "polowanie" ;)
dzięki za namiary ;)
Magda

24. Data: 2005-10-14 20:45:42

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> Na Kabatach. Bylam w tamtejszym Tesco, Leclerku, Geancie. Bomi znam, jest
> na Ursynowie?

jest w bomi na okopowej. blizej ciebie jest bomi na pulawskiej, ale czy tam
jest- nie wiem...

25. Data: 2005-10-15 08:40:06

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

wróciłam z "polowania" albo ja jestem ślapa albo.....
nie było !! ale jest nadzieja że za tydzień dwa będzie u mnie w rybnym,
zrobiłam wywiad ze sprzedawczynią i będę czatować chyba ;)

Magda

P.S.Ale sie uparłam na ten smakołyk ;)

26. Data: 2005-10-15 09:15:38

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:diqh5q$1et$1@news.wp.pl>
_Madzik_ <i...@w...WYTNIJ.pl> pisze:

> wróciłam z "polowania" albo ja jestem ślapa albo.....
> nie było !!

Wczoraj w południe było co najmniej pięć słoiczków (ja kupiłam tylko jeden -
przysięgam ;-), ale może więcej gdańszczan czytuje tę grupę ;-) A inne
słoiczki z takimi przyprawami widziałaś (bodaj czosek i papryka)?
Bo jeśli nie, to może trafiłaś w nie tę alejkę co trzeba?

--
PozdrawiaM

27. Data: 2005-10-15 09:30:23

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
> inne słoiczki z takimi przyprawami widziałaś (bodaj czosek i papryka)?
> Bo jeśli nie, to może trafiłaś w nie tę alejkę co trzeba?

Widziałam, widziałam już jak byłam pierwszy raz kilka dni temu, normalnie
schizy dostałam tak wypatrywałam pomidorków, ale nic z tego... :( był tylko
pusty kartonik po czyms :( no i oczywiście papryka i czosnek..
ale to idzie jak woda, bo rozmawiałam z babką z rybnego koło mnie i
przyznała ze wykupuja bardzo akurat to !! Bede zagladac tu koło mnie bo do
Alfy mam dalej
Magda

28. Data: 2005-10-15 09:31:25

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S.W Alfie jest jeszcze jedno miejsce z przyprawami Kamisa, koło stoiska z
padlinką, ale tam tym bardziej nie ma ....
Magda

29. Data: 2005-10-15 19:33:29

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wróciłam z "polowania" albo ja jestem ślapa albo.....
> nie było !! ale jest nadzieja że za tydzień dwa będzie u mnie w rybnym,
> zrobiłam wywiad ze sprzedawczynią i będę czatować chyba ;)

Magda - napisz do nich maila - odpisuje, gwarantuje ci, bo mi odpisali:)

> P.S.Ale sie uparłam na ten smakołyk ;)

tez ci gwarantuje ci, ze warto:)

30. Data: 2005-10-16 07:36:50

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
>
> Magda - napisz do nich maila - odpisuje, gwarantuje ci, bo mi odpisali:)

Maila ? do kamisa ??
;-)
Magda

macie fajne przepisy