przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?

31. Data: 2005-10-16 08:26:13

Temat: Re: przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
news:disvui$gmm$1@news.wp.pl...

> Maila ? do kamisa ??
> ;-)

a co w tym dziwnego? chyba oni najlepiej wiedza do ktorych sklepow w twoim
miescie dostarczaja te przyprawe?...

32. Data: 2005-10-16 08:36:37

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

siliana wrote:

>Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

>a co w tym dziwnego? chyba oni najlepiej wiedza do ktorych sklepow w twoim
>miescie dostarczaja te przyprawe?...

Posrednikow moze byc wiecej, niz jeden - lepiej zapytac do ktorego
hurtownika w okolicy, a pozniej dzwonic do hurtownika w sprawie sklepu
(lub bezposredniego, hurtowego zakupu ;))

Kot

33. Data: 2005-10-16 12:31:45

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Wczoraj w południe było co najmniej pięć słoiczków (ja kupiłam tylko
> jeden - przysięgam ;-), ale może więcej gdańszczan czytuje tę grupę
> ;-) A inne słoiczki z takimi przyprawami widziałaś (bodaj czosek i
> papryka)?
> Bo jeśli nie, to może trafiłaś w nie tę alejkę co trzeba?

Kurcze, to moze i ja sie dzisiaj załapie?

Gosia

34. Data: 2005-10-16 12:37:35

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Posrednikow moze byc wiecej, niz jeden - lepiej zapytac do ktorego
> hurtownika w okolicy, a pozniej dzwonic do hurtownika w sprawie sklepu
> (lub bezposredniego, hurtowego zakupu ;))
>
> Kot

Nie, no okay. poczekam cierpliwie po prostu i już :)))
Magda

35. Data: 2005-10-17 08:17:31

Od: Jacek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrefur w CH Arkadia 4.65 za op

--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

36. Data: 2005-10-17 08:41:05

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziorek" <p...@g...pl> napisał:
> Cena ??
> duzo pisszecie o tym gdzie to dostac ale . nikt nie pisze ZA ILE

4,39 zl w Championie.
Zakupilam, pod wplywem reklamy na prk ;-)

Pozdrawiam
Lilla

macie fajne przepisy
Torty dla dzieci