przyspieszyc okres?

1. Data: 2005-11-02 12:57:08

Temat: przyspieszyc okres?
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ja z takim teoretyczno-praktycznym pytaniem. Czy jest mozliwosc
niewielkiego przyspieszenia okresu? Czy mozna w jakis sposob "pomoc" mu? w
zeszlym miesiacu miesiaczke zaczelam 5go dnia miesiaca, ale raczej nie
miewam bardzo regularnych okresow, wiec nie moge polegac na takiej dacie, a
jesli jest jakis delikatny i nieszkodliwy sposob na przyspieszenie
miesiaczki to chetnie w tym miesiacu powitalabym ja juz teraz :). Objawy
jak humorzastosc i wzmozony apetyt sa w rozkwicie, co daje nadzieje, ale
chcialabym zwiekszyc swoje szanse na jak najszybsze krwawienie.

Czy ktos z Panstwa ma jakis pomysl? Dodam, ze nie mieszkam w Polsce, wiec
jesli sa to jakies ziola dostepne tylko w polskich aptekach, to
niekoniecznie uda mi sie je sprowadzic. Dziekuje.

--
Boska

Garfield: Don't bother me
Garfield: I said, don't bother me!
Garfield: You just insist on existing, don't you?!

2. Data: 2005-11-02 13:03:22

Temat: Re: przyspieszyc okres?
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

podobno na przyspieszenie okresu dobrze działa gorąca (ale nie wrząca) kąpiel w
wannie, kilka dni pod rząd. Z reguły starcza 2-3 dni pod rząd
a na opóźnienie okresu ponoć dobrze działa picie kawy (oczywiście jeśli nie
pijesz kawy na codzień) ale niestety nie sprawdziłam tego

Pozdrawiam,
EZ

3. Data: 2005-11-02 14:31:47

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Nov 2005 14:03:22 +0100, m...@b...pl wrote:

> [...]
> a na opóźnienie okresu ponoć dobrze działa picie kawy (oczywiście jeśli nie
> pijesz kawy na codzień) ale niestety nie sprawdziłam tego

niie nie nie, opoznic nie chce zdecydowanie. a jak taka kapiel dziala
oprocz rozluznienia miesni, ktore pomaga juz w czasie miesiaczki pozbyc sie
bolu? i czy moze to byc prysznic ze strumieniem nakierowanym .. no gdzie...
na dolna partie plecow? czy na brzuch?

gdyby jeszcze ktos mial pomysly to bardzo prosze, wyprobuje co sie da :)

--
Boska

kasica, p.r.u.: mloda, ale nie siksa (siksy to sa takie dlugie, cienkie i z
pepkami) ;)

4. Data: 2005-11-02 15:23:03

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

ja po prostu nalewam wody do wanny tak, żeby wygodnie sie w niej zanużyć :-)
wlewam mój ulubiony płyn do kąpieli i leżę aż się zanudzę :)

więcej sposobów nie znam ale może kto inny będzie w stanie pomóc

5. Data: 2005-11-02 15:28:07

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-02 15:31:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Boska* skreślił te oto słowa:

> gdyby jeszcze ktos mial pomysly to bardzo prosze, wyprobuje co sie da :)

Google plują makabrycznie dużym spożyciem płynów, witaminą C, sokiem z
cytryny, czarną malwą. I dodają, ze to zadziała lub nie. Pewnośc dają tylko
środki hormonalne.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

dziwna miesiączka
kaszel od trzech tygodni
Szkodliwe warunki pracy.
Staphylococcus Haemolyticus