kaszel od trzech tygodni

1. Data: 2005-11-02 11:39:07

Temat: kaszel od trzech tygodni
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od trzech tygodni mam strasznie meczacy kaszel. Na poczatku byl suchy teraz
sie odrywa.
Leczenie po tygodniu antybiotykiem nie pomoglo. Po tygodniu wizyta u
laryngologa, ktory orzekl gleboka infekcje wirusowa. Przepisal ACC 600 i
jakies inne wynalazki, ale po kolejnych dwoch tygodniach nie ma poprawy.
Wszystko mnie juz boli od tego kaszlu.

Co dalej robic ? Jak sie leczyc ? Do jakiego lekarza sie udac ??

Pozdrawiam,
Piotrek

2. Data: 2005-11-02 12:42:11

Temat: Re: kaszel od trzech tygodni
Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku napisał(a):
> [...]
> Wszystko mnie juz boli od tego kaszlu.
>
> Co dalej robic ? Jak sie leczyc ? Do jakiego lekarza sie udac ??

gruźlica albo rak.

3. Data: 2005-11-02 12:45:19

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gruźlica albo rak.

Ale się popisałeś umiejętnością stawiania diagnoz.

4. Data: 2005-11-02 13:01:56

Od: "ReY" <r...@w...pu> szukaj wiadomości tego autora

> gruźlica albo rak.

W twoim przypadku to idiotyzm wrodzony albo tępota nabyta.

5. Data: 2005-11-02 13:16:52

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "petresku" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co dalej robic ? Jak sie leczyc ? Do jakiego lekarza sie udac ??

Radziłabym udać sie do pulmonologa, jeśli laryngolog nie pomaga. No i zrobić
prześwietlenie klatki piersiowej.

Pozdr. Ewa

6. Data: 2005-11-02 14:30:46

Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli skonczyles medycyne to szczerze wspolczuje ....

7. Data: 2005-11-02 17:35:25

Od: "wacek" <w...@c...tam> szukaj wiadomości tego autora

> Radziłabym udać sie do pulmonologa, jeśli laryngolog nie pomaga. No i
> zrobić prześwietlenie klatki piersiowej.

jeśli już to pirometria, bo co niby daje to prześwietlenie?
ale i tak ona pokaże to co już wiemy, że jest źle, z jakiego powodu jest
źle, to tylko dobry pulmunolog

a tak na marginesie to jak nie ma w płucach "dziury" to nic nie zobaczysz,
nawet początków gruźlicy nie widać na RTG.

8. Data: 2005-11-02 18:14:01

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dka8bh$els$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: petresku <p...@o...pl>
Było:
> Od trzech tygodni mam strasznie meczacy kaszel. Na poczatku byl
> Co dalej robic ? Jak sie leczyc ? Do jakiego lekarza sie udac ??

A w międzyczasie... (przed pulmonologiem). Czy w domu nic się nie
zmieniło...? Może jakiś futrzasty ulubieniec się pojawił, drobny remont,
nowa szafka pachnąca fabryką, może sezon grzewczy wysuszył a ty pierwszy raz
w tym roku nie nawilżasz...
Poszukaj co się zmieniło a do tego doktora to idź nawet jak coś znajdziesz!
Wiele razy tu pisali, że z każdym kaszlnięciem przybliża się astma więc nie
ma co przedłużać.

9. Data: 2005-11-02 18:18:44

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wacek napisał(a):

> jeśli już to pirometria, bo co niby daje to prześwietlenie?

spirometria jak już coś...

a skoro prześwietlenie nic nie daje, to dlaczego jest to standardowe
badanie???

> ale i tak ona pokaże to co już wiemy, że jest źle, z jakiego powodu jest
> źle, to tylko dobry pulmunolog

tu się zgodzę, wymaz z gardła też by się przydał, badanie plwociny też
nie zaszkodzi...

> a tak na marginesie to jak nie ma w płucach "dziury" to nic nie zobaczysz,
> nawet początków gruźlicy nie widać na RTG.

to powiesz nam po co je sie robi???

tak dla zabawy?? coby sie promieniami X ponaświetlać???

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

10. Data: 2005-11-02 20:07:28

Od: "wacek" <w...@c...tam> szukaj wiadomości tego autora

> a skoro prześwietlenie nic nie daje, to dlaczego jest to standardowe
> badanie???

bo jest najtańsze (mało kosztuje, a zawsze można powiedzieć że robiło się
badania, jeszcze można badanie krwi i siku zrobić, to też grosze dla NFZ :O)
i zawsze można powiedzieć: "pacjent jest zdrowy"

> to powiesz nam po co je sie robi???
> tak dla zabawy?? coby sie promieniami X ponaświetlać???

jak wspomniałem wyżej (jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze,
taka mądrość życiowa)

ps: a jak jeszcze nie rozumiesz, to niby po co koncerny farmaceutyczne
produkują szczepionki na grypę, skoro wieus grypy w kazdym pokoleniu mutuje,
i nie da się zrobić właściwej szczepionki, polecam też sprawdzić ceny
szczepionek na prasię grypę :O)

Szkodliwe warunki pracy.
Staphylococcus Haemolyticus
Re: Kluska w gardle