kaszel od trzech tygodni

11. Data: 2005-11-02 20:52:57

Temat: Re: kaszel od trzech tygodni
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wacek napisał(a):

> ps: a jak jeszcze nie rozumiesz, to niby po co koncerny farmaceutyczne
> produkują szczepionki na grypę, skoro wieus grypy w kazdym pokoleniu mutuje,
> i nie da się zrobić właściwej szczepionki, polecam też sprawdzić ceny
> szczepionek na prasię grypę :O)

ameryki to Ty nie odkryłeś...

PS: po moich przejściach z NFZ, lekarzami, szpitalami, biurokracją w
służbie zdrowia itp., w przeciągu ostatniego roku, to niewiele jest
rzeczy, które mogą mnie zdziwić...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

12. Data: 2005-11-04 23:55:27

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak na marginesie to jak nie ma w płucach "dziury" to nic nie zobaczysz,
> nawet początków gruźlicy nie widać na RTG.

Nawet sobie nie wyobrazasz jak wiele mozna zobaczyc. A w opisanym przypadku
wlasnie RTG moze wiele potencjalnych przyczyn potwierdzic lub im zaprzeczyc

Robert Milewski

13. Data: 2005-11-05 08:55:05

Od: "Wiesława" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym spróbowała takiej mieszanki ziołowej o nazwie PULMOSAN. Kiedyś
przepisał mi ją lekarz i od wtedy zawsze przy silnych i dlugotrwających
kaszlach stasuję. Na mnie - działa.

Szkodliwe warunki pracy.
Staphylococcus Haemolyticus
Re: Kluska w gardle