dziwna miesiączka

1. Data: 2005-11-02 11:52:32

Temat: dziwna miesiączka
Od: "lilunia" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem.
Zacznę od tego, że mam 23 lata, nie biorę tabletek antykoncepcyjnych (już prawie
od dwóch lat), mam stałego partnera, nie mam dzieci, nie jestem też w ciąży :)

Z reguły okres przebiegał u mnie bezboleśnie - oczywiście przez pierwsze dwa dni
bolało mnie podbrzusze ale nie było to nie do wytrzymania.

natomiast w tym miesiącu jeszcze nie otworzyłam oczu a już czułam jak okropnie
boli mnie brzuch. Zwijałam się z bólu, mdlałam, było mi ciągle słabo itp itd

Zapisałam się do gonekologa ale wizyta dopiero za 2 tygodnie.
Chciałabym zapytać Państwa co to może być?
Dodam, że krwawienie było baaardzo skąpe (1 dzień troszeńkę większe, ale w drugi
dzień jest już tak jakby się kończył, nazwałabym to plamieniem; trwał 4 dni),
pomiędzy "okresami" boli mnie czasem podbrzusze (lekko), ogólnie jestem bardzo
osłabiona i bardzo zaspana.
Czasem jest mi niedobrze ale zdarza się to najczęściej wieczorami.

cóż mogę jeszcze dodać..raz w życiu miałam zapalenie przydatków ale brałam
antybiotyki i przeszło. A może to to samo?
... nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
jeśli mogę ewentualnie odpowiedzieć na jakieś pytania to bardzo proszę :-)

Liczę na Waszą pomoc
pozdrawiam serdecznie

EZ

2. Data: 2005-11-02 14:15:24

Temat: Re: dziwna miesiączka
Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> natomiast w tym miesiącu jeszcze nie otworzyłam oczu a już czułam jak
> okropnie
> boli mnie brzuch. Zwijałam się z bólu, mdlałam, było mi ciągle słabo itp
> itd

moja dziewczyna ma tak co miesiąc!!!

jej w tym pomogły tabletki antykoncepcyjne.

pozdrawiam i powodzenia

3. Data: 2005-11-02 14:30:32

Od: Morgentau <m...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 November gdy o godz. 12:52 *lilunia* napisał(a):

> [...]
>
> natomiast w tym miesiącu jeszczenieotworzyłamoczuajużczułamjakokropnie
> boli mnie brzuch. Zwijałam się z bólu, mdlałam,byłomiciąglesłaboitpitd

Chyba najlepiej będzie, jeśli porozmawiasz z lekarzem (np. ginekologiem)
- powiedz mu o objawach, może uda się zorganizować termin wcześniej.
Proponowałabym również wykonać mimo wszystko test ciażowy.

--
* Pozdrowienia, Cathleen *
* /odpisując na priv usuń invalid z adresu/ *

4. Data: 2005-11-02 14:54:59

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
dzięki za odpowiedź
test ciążowy negatywny. Wprawdzie nie robiłam go w dzień kiedy powinien pojawić
się okres (tak jak proponują w ulotce) ale wyszedł negatywny.

natomiast do tabletek nie wrócę bo mam problemy z wątrobą i jak brałam tabletki
to stan się pogarszał :)

co to może być?
jakieś podejrzenia na pierwszy rzut oka?

kaszel od trzech tygodni
Szkodliwe warunki pracy.
Staphylococcus Haemolyticus
Re: Kluska w gardle