przyszła do mnie ankieta

1. Data: 2022-01-14 01:01:03

Temat: przyszła do mnie ankieta
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

satysfakcji jako, że leczę się w jednej klinice.

w skrócie po szybkim przetłumaczeniu:

"Co pan na to żebyśmy pozamykali kliniki, zwolnili ludzi
i już zawsze przyjmowali pacjentów przez kanały online?"

no w kurwę jebaną mać

spodobało się

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

2. Data: 2022-01-14 02:43:21

Temat: Re: przyszła do mnie ankieta
Od: Jozef Stanin <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 01:01, PiteR pisze:
> [...]
>
> "Co pan na to żebyśmy pozamykali kliniki, zwolnili ludzi
> i już zawsze przyjmowali pacjentów przez kanały online?"

Nooo... nie wiedzą, że czeka ich to samo jak tylko opracują lepsze
algorytmy sztucznej inteligencji.
To próba przed wprowadzeniem zmian.
Jeszcze wszyscy chipa dostaniemy, który na bieżąco będzie analizował
stan zdrowia i nie tylko.
Nawet operację przeprowadzi automat, a lekarze mogą tylko być pacjentami
lub królikami doświadczalnymi w klinikach/szpitalach jak SI nauczy się
już wszystkiego.

--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

(Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)

3. Data: 2022-02-01 22:27:02

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-01-14 o 01:01, PiteR pisze:
> [...]
>
> "Co pan na to żebyśmy pozamykali kliniki, zwolnili ludzi
> i już zawsze przyjmowali pacjentów przez kanały online?"

A z której gry pieniędzmi chcą zapłaty?
Mogą sobie wybrać.

Pfizer przekazał złe wieści. Szczepionka nie działa na małe dzieci dzisiaj 12:50
UK covid19 ponad 90.000 zarażonych dzisiaj, a wszyscy zaszczepieni 2x 3x
Kraska
pacjent.gov.pl